beste vrienden men bied mij deze omega aan voor een prijs onder de 1000 euro,
cal 2628, als nieuw
kan dit een nepper zijn of is deze prijs realistisch? op ebay staat een soort gelijk horloge voor 3500 dollars.
gr roel
tja, alles kan?
echte vriend? Verstand van? Wil hij je iets gunnen?
Doos, papieren, mag je ermee naar een juwelier ter controle? Goed uitkijken want je kent het gezegde: als iets te mooi is om waar te zijn… etc.
Ik geloof er niet in.
Indien de aanbieder een vriend/kennis/familielid is die weet dat hij u er een groot plezier mee doet en daarom verkoopt voor een vriendenprijsje, prachtig!
Indien het een onbekende is … Rennen!
Horloge kan ook gestolen zijn. Er zijn heel wat overvallen geweest ook.
Mijn inziens kun je weten als je een horloge zo goedkoop koopt van een vreemde, dat er wat mis mee is.
Ik heb dit model horloge afgelopen zomer voor heel wat meer verkocht, en dat was al goedkoop.
Als dit horloge eventueel als gestolen staat geregistreerd, weet ik niet of je het na een servicebeurt nog terugkrijgt van Omega.
ik ga op advies van jullie naar een juwelier ermee, als die de echtheid bevestigd zal het wel juist ( hoop ik ) btw de verkoper stemt akkoord om naar juwelier te gaan ermee
is er een lijst van serie nummers te vinden , met gestolen uurwerken van dit type?
persoon heeft ze gekocht op luchthaven in 2006
en wil met mij naar erkende juwelier gaan
Ik heb hem zelf ook en deze prijs is echt extreem laag. Ook al is hij echt dan zit er nog een erg raar luchtje aan. Echtheid is dan niet de enige zorg wat mij betreft. Is het inclusief doos, papieren etc.?
Ook van belang is na te gaan of het uurwerk helemaal goed is. De eerste versies van de co-axial loopwerken gaven nogal problemen.
Niet gestolen, goed uurwerk, geen nepper, dan ben je wel een heel erge mazzelpik hoor. Te goed om waar te zijn m.i.
marijn Schreef:
Te goed om waar te zijn m.i.
Juist.
als ze problemen zou geven zoals marijn zegt, wat zijn dan de gevolgen ( financieel ) gezien
upd
blijkt dit uurwerk te zijn, niet deze verkoper maar wel zelfde model en jaar
Kijk, dan verandert er een heleboel.
zoeon Schreef:
upd
blijkt dit uurwerk te zijn, niet deze verkoper
maar wel zelfde model en jaarhttp://i1187.photobucket.com/albums/z398/zoeon/Kni
pseldddddddddddddddd_zps5793ceb0.jpg
Ja…dit is dus een compleet ander horloge. Misschien moet je je eerst even in de materie verdiepen voor je je blind staart op een prijs in combinatie met een merk.
Dat is wel een heel ander horloge.
€1000.- lijkt mij te veel voor dit horloge.
Ik weet niet voor welk bedrag u hem aangeboden heeft gekregen, maar de vraagprijs lijkt mij dus niet heel raar of laag.
Met vr gr goedhart
Denk om uw bloeddruk Bert
Soory mannen, eerst word mij door de verkoper de automaat aangeboden met internet foto, dan vraag ik serie nummer etc en krijg dan de foto van de quartz omega.
Dus helaas geen koopje
allemaal bedankt voor de tips en respons
i love this site
gr roel
goedie Schreef:
Denk om uw bloeddruk Bert
Haha :~
Ennuh…ik ben geen “u”…
Ik zal het proberen te onthouden