Omega vraagje

Wie weet welk model dit is en welk uurwerk hierin werkt? Vind dit toch wel en hele mooie ‘cleane’ chrono. Wat zou ong. de prijs zijn van dit type in gebruikte toestand?

Allen bedankt:

Is een Seamaster - Omega Kaliber 1861 /Nouvelle Lemania Caliber 1873 21.600 A/h 18J met een gang reserve van 48 uur.
prijs 2de hands ergens tussen de 750 en 1000 euro.
mooie klassieke Omega chrono (tu)
model zelf bestaat al zo’n 50 jaar

Wat een super gaaf klokje! Proficiat, het ziet er tip-top uit!

je antwoord heb je al , maar idd een mooie klok en in mooie staat zo te zien

Het horloge is nog niet van mij. Zag deze te koop staan op internet.

Andre, bedankt voor de info. Prijs lijkt me zo te zien wel gunstig, 750euro is nog wel te doen. :slight_smile:

Jaap-Wim Schreef:

Het horloge is nog niet van mij. Zag deze te koop
staan op internet.

Andre, bedankt voor de info. Prijs lijkt me zo te
zien wel gunstig, 750euro is nog wel te doen.

Ps. Waar dient welke sub-dial voor? De linker lijkt me voor de sec. maar die andere 2?

Die zijn voor de verstreken minuten (op 3) en de uren (op 6) als de chronograaf loopt.

Okay. Had ik eigeniljk moeten weten. :wink:

Voor de geïnteresseerden, hier staat 'ie te koop:

http://forum.watchtime.ch/viewtopic.php?t=4842

Ik heb het meestal niet zo op chrono’s, maar deze vind ik echt mooi! En als het waar is wat Andre zegt over de prijzen waarvoor ze te krijgen zijn zet ik hem op mijn wenslijstje. Prachtig!

Net even gekeken op eBay, niks in de aanbieding van dit model :frowning: ,althans niet in staal.
wel 3 in goud, maar die zijn dan wel rond de 3-4 duizend.
wel heeel mooi :slight_smile:

Jaap-Wim Schreef:

Okay. Had ik eigeniljk moeten weten.

Voor de geïnteresseerden, hier staat 'ie te koop:

Misschien is er overheen gelezen, maar hij staat op dit moment op deze site te koop:

http://forum.watchtime.ch/viewtopic.php?t=4842 :wink:

Als iemand echt interesse heeft kan die denk ik beter met de verkoper aldaar mailen. Ik zou wel willen alleen heb 'r het geld ff niet voofr en kan belabberd Duits. :smiley:

Is een Omega Cal 863 aan de Rodium finish te zien. Als het een 863 is ie 17 steens en idd. een Lemania 1873, als ie 18 steens is, is het een Omega 1863, oftewel een Lemania 1874.

Mooie klok, hele mooie klok zelfs !

Ik heb hier trouwens nog wat cal. 861 onderdelen liggen, in orginele verpakking. Iemand daar interesse in ?