Omega vrouwenhorloge

Waarom deze insinuatie?

5 likes

Die lijkt wel goed hoor.
Het zal een " de Ville " zijn. Die zijn er ook uit die tijdsperiode zonder de Ville op de wijzerplaat.
Ik meen dat deze 18 ct. witgoud is. Veel modellen uit deze lijn hebben briljanten/ diamanten op de bezel.
Heb iets gevonden wat er veel op lijkt. Zou ermee naar een goede horlogemaker gaan om haar open te laten maken, dan krijg je zekerheid.

Kijk eens op de kast of er een merkje te zien is. Normaal gesproken zou op dr kast bij massief goud ook een merk te vinden morten zijn.

Een van deze tekens is het merk voor 18k goud (750). De andere uiteraard omega origineel onderdeel. De laatste (11? of H?) heb ik nog niet kunnen ontcijferen.

Edit: het nummer is vermoedelijk artikel nummer an als zodanig te identificeren als origineel bij fit horloge.

Bedankt allemaal. Iemand idee van waarde?
Ik zal sowieso nog meegeven hier wat de horlogemaker zei.

Dameshorloges worden veel minder verzameld dan herenhorloges; daardoor is de verzamelwaarde van dameshorloges over het algemeen beperkt. In het geval van massief gouden horlges (het lijkt er voorlopig op dat deze massief goud is) wordt de waarde hoofdzakelijk bepaald door de hoeveelheid goud die eraan zit. Oftewel, het gewicht aan goud x de smeltwaarde ervan.

1 like