Omega vs Rolex! (Poll)

Ik vind hem zo toffer eerlijk gezegd Bert :slight_smile:

2 likes

Dat is ook nog steeds een pareltje.
Maar deze is wel erg mooi rustig. En de maxi maxi indexen vind ik heel erg tof.

2 likes

Misschien moet je je gewoon bezighouden met je eigen horlogemerk in plaats van steeds iets te vinden of posten over horloges die je niet hebt of kent. Het wordt eentonig dat ‘Rolex is niet beter dan
’ geĂ«mmer.

9 likes

Wat een stomme poll


Gestemd! :+1:t2:

3 likes

Hier kan ik echt niet voor stemmen. Voor mij gaat de constellation voor een daydate, een daytona voor een speedmaster. Conclusie; overall geen mooiste merk te kiezen. Dit schilt echt per model :thinking:

Als je mij een merk laat kiezen die in ieder segment een van de mooiste horloges kan bieden kies ik denk voor
 Trouwens geen idee. Schilt gewoon per model. Omega heeft minder fraaie exemplaren, Rolex ook.

2 likes

Jah ook, maar x-box of playstation was toch ook altijd al een strijd.

1 like

Tuurlijk niet.
Overduidelijk Playstation.

2 likes

Ja klopt. Maar de meeste mensen die ik ken hebben of een pc (of laptop) of een PlayStation dus ik zit meer in de console tegen pc discussie.

Ik heb zowel een PlayStation als een gaminglaptop en ik moet zeggen dat een laptop toch echt beter is dan een PlayStation.

1 like

:man_shrugging:t2: Ja nja ik zeg ook altijd apple ipv android. Blijft een mening

2 likes

Hahaha jah begrijpelijk

2 likes

Gewoon geen van beide, steek dat geld wel in de zak en koop wel wat ik leuk vindt ipv dat gehype

1 like

Wat een warme reactie

1 like

Ik snap deze polls niet. Rolex wint altijd. Zo is het hier.

2 likes

Nou nou wat negatief.

Ha, is het anders dan? Rolex heeft niet voor niets zijn eigen groene deel.

Nee maar misschien is daar wel een reden voor

Merkengeilheid. Waarom wordt niet elk horloge op zijn merites bekeken.

1 like

Hoezo? Breitling wordt toch precies goed bekeken dan?

3 likes

Dus omdat jij je op social media vrijwillig ‘plat laat gooien’ met dit soort dingen voel je de behoefte om ons hier ook mee te vervelen?

Ja, logisch!

Kan je nu aub je social media accounts opheffen? Top, bedankt! :+1:

6 likes

Het gaat mij toch voornamelijk om het model en of dat door Rolex of Omega gemaakt is, maakt me niet uit.

3 likes