Omega vs Rolex! (Poll)

Wanneer jij zou moeten kiezen tussen Rolex of Omega wat zou jij dan kiezen?

  • Omega
  • Rolex

0 stemmers

2 likes

Ik sla het influencer filmpje even over en kies op basis van eigen ervaring, … Omega. :wink:

4 likes

Bedoel je nu enkel de merken of specifiek deze twee modellen :smirk:

1 like

Gewoon merken.

Appels en peren… Twee totaal verschillende merken met eigen originele ontwerpen.

5 likes

Dat kan dan toch nog steeds. Misschien spreekt het ene merk juist mensen aan vanwege zijn ontwerpen?

Ik koop liever een datejust dan een constellation. Maar liever een speedmaster dan een submariner. Van de twee uit het filmpje zou ik de Omega kiezen. Een vrij zinloos topic zonder verdere context of een duidelijkere vraag.

4 likes

Waarom elke dag een Rolex’poll ?
WAAROM ???

10 likes

Wat maakt jou het nou uit.
Zeg dan gewoon dat je een topic wilt wat uit de hand loopt.

Ik neem aan dat je zelf voor Rolex hebt gekozen aangezien 3/4 van de Invicta lijn daar op is gebaseerd :smile:

7 likes

Zeer onduidelijk inderdaad. Maarja :upside_down_face:

:point_up: :joy:

1 like

Op een forum waar rolex groot aandeelhouder is vragen te kiezen tussen rolex en omega… Oké.

1 like

Knetterhard de Rolex.
Sterker nog… Die YM is een harde concurrent om mijn DD ooit tegen te flipperen.

Vind het een erg fraaie uitvoering namelijk.

3 likes

Omega hoor! :+1:

1 like

Nee, Omega. Vind hun ontwerpen over algemeen mooier. Ook vind ik hun collecties meer uiteenlopender dan wat Rolex te bieden heeft.

1 like

Dan wel een oyster erop graag.

1 like

Omdat het kan. Ze moeten mij niet platgooien met dit soort filmpjes, dan krijg je dit soort topics ook niet van mijn kant.:grimacing:

1 like

Rolex of omega, apple of android, x-box of playstation, battlefield of call of duty, ronaldo of messi,

Laten we ze allebei gewoon waarderen.

3 likes

Het is gewoon een zuigmerk met lelijke horloges ! :joy:

1 like

Pc of console…

1 like

dan was die rose gouden van je toch wat unieker.

3 likes