Omega wandklok

Beste liefhebbers,

Samen met een vriend heb ik een aantal weken geleden deze Omega klok gekocht. We hebben het hele internet afgezocht voor enige referentie maar niks kunnen vinden. Heeft een van jullie deze klok ooit gezien? Wij zitten zelf te denken aan een klok die vroeger op een vliegveld heeft gehangen of een klok voor beurshandelaren. Aangezien er namen opstaan van steden die tegenwoordig anders heten zijn wij er van overtuigd dat de klok uit de eind jaren 60 - begin jaren 70 komt. Graag willen wij met het Omega Museum in contact komen of zij ons iets meer kunnen vertellen over dit uniek stuk.

Bij voorbaat dank!

43 likes

In elk geval bijzonder bijzonder !

:+1:

2 likes

Heel cool!

1 like

Mooi ding voor in de man cave :+1:

2 likes

Zo, die is wel vet! Veel plezier ermee

1 like

Wat een ontzettend gaaf ding!

Mocht je deze ooit willen verkopen, stuur mij een PB :slight_smile:

1 like

Gaaf!

Cool. Kunnen die tijden onderaan ook verschuiven? Ik vind het wél apart dat Nederland in dezelfde tijdzone zit als UK.

1 like

zoohoo, ik had een of ander wandgevalletje verwacht maar niet zo iets cools!

Zodeknetters, die is gaaf zeg :+1:

Misschien is er nog iets af te leiden uit de stipjes…hoofdsteden, luchthavens etc?

Yes, het is een rolletje wat loopt als hij ingestoken is

1 like

Cool!! Wat zijn de afmetingen?

1 like

De kast is zo’n 275 bij 90 cm!

1 like

Puck, hoe vet.

Waar/hoe heb je deze op de kop getikt?

Dit is veruit het meest interessante wat ik dit jaar heb zien voorbij komen. Veel succes met de zoektocht, maar vooral proficiat met deze prachtige aankoop!

1 like

Thanks allemaal! We hebben de klok gevonden in een oude kroeg tijdens sloopwerkzaamheden. De klok zou eigenlijk worden weggegooid!

3 likes

Wat een gaaf stukje sixties/seventies design!

1 like

Prachtig

1 like

Hartstikke leuk en bijzonder stuk. Ben erg benieuwd waar het precies voor heeft gediend.

1 like

Gaaf zeg ! :ok_hand:

1 like