Omega? Wat is het?

Beste horlogeforum,

Zo als velen hier heb ik (tot irritatie van mijn vriendin) de hobby om horloges op te zoeken die tekoop staan. Op ieder mogelijk platform want je weet maar nooit of je dat volgende horloge tegen komt.

Nu kwam ik een horloge tegen wat ik niet kan plaatsen. Het zou een omega zijn, echter heb ik er nog nooit een gezien met de lugs als afgebeeld. Het lijkt een 30T2 movement maar heel veel verder ben ik niet gekomen.

Na een paar uur het internet te hebben afgestruimt heb ik het opgegeven en besloten dit topic aan te maken. Is er misschien iemand die meer over dit horloge kan vertellen?

Fijne dag

Foto’s:

3 likes

Lijkt erop. Is een reclame uit 1941

4 likes

Gaat het om deze advertentie neem ik aan?

https://www.vestiairecollective.com/men-accessories/watches/omega/other-steel-omega-watch-34753570.shtml

1 like

Ander platform maar inderdaad de zelfde foto’s. Dus neem de zelfde verkoper.

Of een oplichter die andere foto’s heeft gestolen he, maar laten we niet op de zaken vooruit lopen.

4 likes

Leuk om de prijs er bij te zien van toen de tijd! Maar inderdaad lijkt er veel op dankjewel!

1 like

Google op “Omega crab lugs” levert veel soortgelijke plaatjes op

2 likes

Zou sowieso een scherpe - recht van voren - foto van de plaat willen zien…

1 like

Mijn vraag is puur uit interesse, niet omdat ik het horloge zozeer wil kopen. Al moet ik wel zeggen dat de “crab lugs” mij erg aanspreken.

Maar de foto’s zijn niet heel kwalitatief helaas.

mooi klokkie
voor referentie van je serie nr.

30 mm omega’s

1 like

1 like