Omega: Wie heeft de mooiste?

Ha, soms past alles ineen en voelt het aan dat het is voorbestemd. Heb ik ook weleens voor.

1 like

ƉƩn van mijn favorieten.

8 likes

Nou, nog maar Ć©Ć©n van mijn exen danā€¦ Let vooral ook op de prachtige ā€œbrickworkā€-braceletā€¦!

27 likes

Prachtig, maar waar blijven de mooiere plaatjes? :wink:

Ik heb Ā“m gezien en je hebt Ā“m voor mā€™n neus weggekaapt. Iets wat je gegund is overigens.

1 like

Misschien niet de mooiste maar wel van mij, :smiley:

2 likes

Ik zal morgen de wijzerplaat in het zonlicht proberen te ā€˜vangenā€™, volgens het weerbericht zou dat moeten lukken! :wink:

1 like

Dank je.
Ik vreesde al dat er meer kapers op de kust zouden zijn, dus gelukkig is het me niet nogmaals overkomen dat ie nƩt weg is! :wink:

De mooiste heeft @Riddler in zijn bezit, wellicht post hij er vandaag of morgen nog eens een voor ons.

Niet de mijne helaas :disappointed_relieved: wel de mooiste Speedy vind ik de Alaska :

3 likes

Ja die is prachtig! Ook een ex van meā€¦ toen (jaar of 8 geleden) gekocht voor iets meer dan 4k; nu gaan ze voor meer dan 10kā€¦


6 likes

Ik vind de band mooier dan het kast horlogedeel (ā€œhead-onlyā€ zeg maar)!

1 like

Zonde dat je hem niet meer hebt ā€¦ :disappointed_relieved:

Het is een schitterende combi ā€¦ maar 10Kā€¦:open_mouth: ā€¦neverā€¦:grin:

Damn that is a freaking sexy watch my friend :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

9 likes

Zoiets?
Wel een beetje valsgespeeld door eerst als een malle met mijn telefoon-zaklamp op de wijzerplaat te schijnenā€¦ :blush:

18 likes

Ge wel dig! Grote schoonheid, mooier wordt t nietā€¦ :star_struck:

1 like

Heel mooi! Erg goede combi met gouden markers en stalen kast :+1:

1 like

16 likes