Omega: Wie heeft de mooiste?

Wat zou ik graag nog eens een C shape met coinbezel willen! :heart_eyes: Als er nu eentje in de blauwe sectie stond, had ik zo de bankpas willen trekken! :stuck_out_tongue:

1 like

Dank je.
Nee, het is de 45.5mm variant.

1 like

Is inderdaad een aanrader. Tip: zoek er een met zowel de witgouden coin edge bezel als de linnen dial. Geweldige combi.

Ter aanmoediging de mijne:


25 likes

Ik ben niet van vintage maar deze vind ik su-bliem!!

1 like

Deze is er ook nog.

9 likes

Handwinder.

6 likes

11 likes

9 likes

Ik heb wel wat met 60 er en 70 er jaren.

11 likes

Ik dacht dat Omega alleen maar lelijke Speedmasters maakte :wink:, maar dat blijkt wel mee te vallen nu ik dit topic doorzie.

3 likes

:confused: for real?

Ik zie op HF vaak Speedies en SMP’s, maar in dit topic ook eens wat andere variaties.

1 like

Ik ga voor deze.

17 likes

Dit is hem! Wat een geweldig horloge is dit. Ongekend mooi, ik kon hem nieuw niet betalen echter ben ik bang dat dat ook niet meer gaat gebeuren.

1 like

9 likes

Mooi zeg! Wat voor referentie of model is dit?

Cal 266 handwinder uit 1952. Ruimschoots gepensioneerd, maar still going strong :slight_smile:

Ik, want aan al die andere Omega horloges heb ik niet veel :stuck_out_tongue_winking_eye: Neen er zijn zeer veel mooie Omega’s hier al de revue gepasseerd maar toch blijf ik de mijne ook heel mooi vinden
Een Omega Speedy Prof. Double Sandwich


Een Omega Constellation Double Eagle

Of bijvoorbeeld de Omega Deville Orbis van mijn betere helft

1 like

Het leven bestaat soms uit rare toevalligheden.
Drie dagen geleden postte ik dat ik mijn persoonlijke favoriet ooit eens op de kop zou willen tikken.
Maar dat zou lastig worden, wereldwijd staan er maar enkele te koop en worden er absurde prijzen voor gevraagd.

Tot mijn verbijstering zag ik gisteravond een als nieuwe ‘Great White’ op Marktplaats te koop staan, nota bene op een kilometer of 15 afstand van mijn woonplaats.
En stomtoevallig verkocht ik afgelopen zondag mijn Seamaster Co-Axial, waardoor ik ook de benodigde pegels had om aan de onderhandelingen te beginnen. :blush:

Om een lang verhaal kort te maken, vanmorgen zijn we eruit gekomen en heb ik mijn ‘holy grail’ opgepikt bij een alleraardigste Chinese kerel!
Thuis even de extra schakels (alle drie) gemonteerd en hij is draagklaar.
Binnenkort alleen nog even ergens een druktestje laten uitvoeren zodat er ook mee gezwommen kan worden.

Mijn dochtertje, die vandaag precies 6 maanden oud is, heeft ‘m al goedgekeurd! :blush:

31 likes

niet de mooiste denk ik, wel een hele mooie

18 likes