Omega: Wie heeft de mooiste?

Deze dus maar dan op staal… Ligt nog ergens de maanstand weer te geven.

21 likes

De mooiste? Geen idee. Draag ze allen niet even veel, maar wel even graag!

20 likes

Nog steeds vind ik deze prachtig😍
Koester hem!

1 like

Vind ik moeilijk! :wink:

Misschien niet de mooiste maar wel een die men niet vaak tegenkomt.

22 likes

Puur uit nieuwsgierigheid, bij welke grijze d geraak je aan zo een moonphase speedy?
Groet,

Denk alle bekende grijze dealers. William Wien heeft er eentje op voorraad tegen 20% korting…is toch nog E7600🤔
Dacht dat ze goedkoper waren.
Maar via Chrono…UK of Duitsland voor zo’n E6600-E6700 nieuw leverbaar :+1:
Ik zou het wel weten :sunglasses:

1 like

Ja enkel trusted checkout danwel! :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

De mijne vorig jaar naar volle tevredenheid bij @Crownguard aangeschaft voor zeer concurrerende prijs.

2 likes

Ik volg crownguards website bijna wekelijks op nieuwe zaken, had enkele maanden oog op een speedy tuesday maar te traag willen beslissen (gaat ook om geen kleine bedragen meer) en ernaast gegrepen. Die moonphase blijft ook wel een prachtstuk amai. Misschien als alle stukken juist vallen eens doorgaan op een NA! :yum:

2 likes

Je bent natuurlijk altijd vrij om bij hem ook eens te informeren naar een horloge dat hij niet op zn site heeft staan. Mijn Speedy Moonphase heeft hij voor mij op bestelling aan me geleverd; stond niet op zijn site.

Is gratis…1 klik verwijderd van mijn grail…doen :see_no_evil:
Nee…bang dat hij toch te dik is en ik wil perse dan stalen band erbij :sunglasses:
Maar hij spookt al jaren door mijn hoofd :grin:

1 like

Ha ik durfde niet te vragen want ik heb die moonphase nooit zien passeren op zn site :hugs::stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Heb net ook even gekeken! Ja sowieso op staal! En voor mij zou hij op staal blijven. Hou liever mn hesalite moonwatch als bandenslikker! :+1:

PS: weet niet waarom maar heb een horloge toch eerst liefst eens rond de pols dan zo hupsakee via chrono uit monaco of italie

Mijn eerste en tot nu toe enige Omega.
Blijft toch mijn mooiste uit mijn collectie

5 likes

Ik ook maar als het een kleine E1000 scheelt…dan wacht ik wel even. En qua garantie maakt het niks uit.

En passen kun je bij de dealer :sunglasses:

1 like

Helaas niet de mijne.
Wel een hele mooie Omega.
PO 2500 LiquidMetal.
1948 exemplaren.

Mika

11 likes

Mooi!! 42mm?

Prachtig idd!:ok_hand:

Een bescheiden c-shape…

8 likes