Omega wijzerplaat

Bij het schoonmaken van de wijzerplaat 11 uur kwijtgeraakt. Heeft eimand toevallig zoiets liggen of heeft iemand een wijzerplaat. Het horloge is met een 552 caliber.
Wijzerplaat 29,4
lengte 11 3,8
breedte 0,4

IMG_3038.JPG

Je wil weten of iemand een 11 of zoiets heeft liggen?

Ik heb een 24. Is dat ook ‘zoiets’?

1 like

Het jaar is pas halverwege maar toch nu al een sterke contender voor het vaagste topic van het jaar award.

3 likes

Of heb je tijdens het schoonmaken een blackout gehad en werd je 11 uur later weer wakker?

Ik heb helaas alleen een 2 tje.

1 like

Ikheb meer het gevoel, dat verschillende heren een gebrek aan zout hebben.

Jos, een index kun je niet zomaar vervangen. Lengte, breedte, plaats van de poten enz moeten allemaal kloppen. Is de verloren index nergens meer te vinden?

Ik denk, dat je beter op zoek kunt gaan naar een nieuwe wijzerplaat. Maar dan moet je ook rekening houden met de plaats en de radius van de bolling.

Ik ben eens 6 uur in de kroeg kwijtgeraakt.

2 likes

Ik ben het stukje helaas echt kwijt stom maar waar, nieuwe wijzerplaat zoeken, ik ben al doende, heb jij nog een idee waar te zoeken op internet?

Gewoon ebay uitgebreid zoeken naar omega en het referentienummer in sieraden en horloges in europa en “titel en beschrijving” aanvinken
En dan geduld hebben.
Een wijzerplaat van een of ander omega horloge zou ik je niet aanraden als je geen omega expert bent

Bij het schoonmaken - dan is-ie nog ergens in je woning. Tenzij je 'm onder de kraan hebt afgespoeld
 :sweat_smile: Beter zoeken, is mijn pijnlijke maar welgemeende advies.

Arie Kabaalstra bellen, die freest er zo een voor je. Al sluit ik niet uit dat het meer kost dan het horloge waard is. :sweat_smile: