Omega wijzerplaat

Ik heb een vraag in het algemeen:

Ik heb een paar Omega horloges uit de jaren 70 die er op zich behoorlijk uitzien maar als je goed kijkt laat de conditie van de wijzerplaat te wensen over. Voor een nieuwe wijzerplaat zijn onder meer het referentienummer (staat in de kast) en het kaliber van belang.

Maar…, hoe kom ik tegen redelijke kosten aan een nieuwe wijzerplaat? Bij de dealer zul je zeggen maar dan betaal je de hoofdprijs die in een aantal gevallen de waarde van het horloge overstijgt. Verder zal de dealer ook niet staan te springen om een wijzerplaatje te leveren.
Wie en waar is dus de vraag.

http://shop.joseph-watches.com/joseph/en/FMPro?-db=gaj.fp5&-format=index.html&-view

Onder Omega staan er een paar. Tussen de aangeboden horloges door.

gr. Marijn

Informeer eens bij Frans de Groot uit Gouda. Een deskundige, met name op het gebied van Omega.
Tel., 0182-546696 Email, info@horlogereparaties.nl

Orologio Signaturis Temporis

Ik denk dat je daarvoor bij AWCo prima terecht kan (of andere soortgelijke vintagezaakjes: potma in DH of Lijfering in Amsterdam) of anders eens aan Hans CP vragen, die wist ook nog wel iemand die veel van Omega’s afwist!

Klopt, als Naadloos de gegevens wil dan stuur ik ze via PB. Ferrie repareert ook alle Omega’ s voor AWC.

hans

www.ofrei.com

Je kan ook eens informeren bij den Hoed in Rotterdam

010-220202014

Ik betaalde in het gulden tijdperk voor een orginele vierkante de ville plaat 130 gulden.

Betaalde vorig jaar voor het opnieuw opmaken van een le coultre plaat bij Richard Bertghe € 150,00

succes