Nieuwe Omega X-33 !

Wat vinden we ervan?
De wijzers van de vorige vond ik mooier. Maar errug gaaf dat de X-33 straks weer te koop is 
Nieuwe Omega X-33 !

Wat vinden we ervan?
De wijzers van de vorige vond ik mooier. Maar errug gaaf dat de X-33 straks weer te koop is 
… Apart zoals altijd!
Misschien na even wennen dat het meevalt, voor nu vind ik vooral de wijzerplaat erg wennen:).
top! Zou mij kunnen verleiden om nog eens beginnen te sparen. Afhankelijk van wat het bedrag aan de kassa gaat zijn…
Mooier dan de voorganger (niet gaan slaan mensen).
Heeft wel wat maar ik ga er mijn gen 1 niet voor inruilen.
Batterij horloge?
min 1
5700 CHF. Ga ik liever voor de nieuwe SM300
Ik dacht altijd, dat de Z-33 de opvolger van de X-33 was?
Ik dacht altijd, dat de Z-33 de opvolger van de
X-33 was?
Dat dacht ik ook. Ik was ook verbaasd toen ik deze zag.
Is er trouwens ineens hyperinflatie? :+ Eerst die Sinn Ezm9 voor ruim 3k, dan de Pepsi voor 33k en ook voor deze een idioot hoge prijs…
Vind de eerste 2 generaties aparter, maar deze is beter afleesbaar door de rechthoekige vensters. Zou denk ik toch voor de vorige versie gaan, dit lijkt een beetje op een Breitling B-1 met een Omega-sausje er overheen.
Batterij horloge?
min 1
Voor mij ook. Niks mis met een batterijhorloge, maar ik heb een voorkeur voor mechanisch of een batterijhorloge moet voor mij iets aparts hebben. Zoals de Breitling Emergency, Eone Bradley, maar ook LED horloges of smartwatches. Enerzijds ligt dit aan het feit dat ik het prettig vind als een horloge van power niet afhankelijk is van een batterij. Dus een ABC horloge wil ik bijvoorbeeld ook liever met solar. En daar zit ook gradaties van onafhankelijkheid in. Zo heb ik liever een USB oplaadbare accu boven een normaal batterij horloge, solar liever dan USB, kinetic liever dan solar. Bij solar ben je nog afhankelijk van de zon. Met Kinetic ren ik wel een paar blokjes om, als ik even met m’n future phone wil whatsappen :+
Betreft het klokje zelf. Ik vind em met z’n normale wijzers wel wat meer als een normaal flieger horloge eruit zien. Maar de oude heeft ook wel wat aparts met z’n wijzers. Deze rechte display is wel wat makkelijker af te lezen imho, maar de oude is zonder de inverse display op ander gebied van afleesbaarheid weer een streepje voor.
Kweenie of deze ook een lampje heeft?
Omegas lijken sneller in prijs te stijgen dan je kan sparen, het lijkt de huizenmarkt wel… :s