Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel I)

🥲

Wellicht is 2 weken op de blaren zitten voor dit heerschap niet voldoende…we zullen het snel zien als hij terug is.

6 likes

Al zijn vriendelijke opmerkingen in mijn inbox zijn verdwenen :innocent:

his en hers gekocht in San Francisco gisteren

51 likes

Is daar ruime voorraad of hadden jullie gewoon geluk ?

Is dat hetzelfde lid met allerlei Seiko Presage’s, allemaal in de stickers, “uit eigen collectie”?

1 like

Ja.

1 like

Yes. Best wel een opvallende eigen collectie, maar ik ben gelukkig helemaal niet achterdochtig ingesteld.

Anders zou ik daar wel wat vragen bij hebben namelijk.

2 likes

Super gelukkig. Slechts 5 modellen, en 1 of 2 van elk.

3 likes

Crissy Fields

1 like

Zag ik. Waren vast fake ook nog.

Close! Battery East.

Ik kom daar niet veel, vroeger was er in de buurt een outdoorwinkel.Ik woon namelijk aan de andere zijde van het Presidio

Ja en wat candider aan doen dan?

6 likes

Geen idee of deze gasten de juiste contacten hebben bij Swatch, maar of de moonswatches ooit online via de Swatch webwinkel koopbaar gaan worden lijkt meer en meer onwaarschijnlijk:

2 likes

“we’ve now seen unofficially confirmed reports that Swatch has decided the MoonSwatch will not be sold online at all”

Deze zin slaat echt als een tang op een varken

2 likes

Ik vond het toen het uitkwam wel geinig maar er is toch geen haan meer die er naar kraait of ze wel of niet online komen? Of wel? Geest uit de fles, swatch zijn zakken gevuld, next.

6 likes

Ik vind het nog steeds een erg leuk horloge. Graag zou ik de Pluto en/of de Mercury hebben.

Inmiddels zo’n kleine 1000 kilometer gereden op en neer Amsterdam en Rotterdam maar helaas steeds geen voorraad.
Ook niet de mazzel gehad dat ik op een wachtlijst kon.
Voor mij zijn de enige opties dat ze in de winkel te reserveren of voldoende op voorraad zijn, of via internet te bestellen zijn.

Ik heb het opgegeven om er speciaal voor te rijden vanuit Winterswijk.

2 likes

@Ruud, doe even die Things That Never Happened pic?

Serieus man, als dit waar is heb je een - nou ja - ben je ergens ook wel thuis hier op het forum. :wink: :sweat_smile:

7 likes

Ik kijk komend weekend wel even in Brussel voor je. Die Belgen zijn vaak wat minder gevoelig voor dit soort hypes. Daar ligt vast nog wel wat.

5 likes