Exact dezelfde uitkomst in Albanië …
(Dus booooe & yay :))
Een beetje vriendelijkheid en er normaal uit zien doet al een hele hoop. Gelijk maar een zwart/grijze nato besteld voor erop.
Nieuwe sok, nieuwe gymp én nieuw horloge in dit kleurenthema, binnen drie dagen van elkaar. Toevallig, écht, niet op elkaar uitgekozen!
Plus het vrouwtje zei ‘je bent sexy met dit horloge’ terwijl het haar normaal minder dan geen reet kan schelen.
The power of the hype
Ons ook niks…
Grapje… Congrats met deze schitterende Earth
Ik ben blij dat onze schoonmaakster dat niet tegen mij zegt, brr.
Was dat in Rotterdam? Ik heb ze vanmorgen gebeld en toen wilde zij niet zeggen of ze nog had. Ze zei kom af en toe maar even langs. Ze komen vaak binnen per week.
As ik hierboven lees dat er donderdag nog voorraad over was van maandag denk ik dat ik morgen even langs ga (zorg dat ik 11 uur voor de deur sta) hopelijk komen die leveringen dan binnen op maandagen en voordat de winkel open gaat.
Ik wil heel graag de Moon en de Jupiter.
Mijn vriend was afgelopen donderdag in die van Amsterdam en daar zeiden ze dat ze deze week weer binnen komen maar niet wanneer.
Dit draagt een stuk prettiger. Jammer dat dit niet exact het juiste blauw tintje is. Toch maar weer doorzoeken…
Dat fotoshoppen ze in de advertentie weg omdat je natuurlijk geen fakes mag verkopen. Staat er in het echt wel op. Heel vieze handel allemaal. Van mij mag die site lekker EU breed verboden worden vanwege de handel in fakes.
Sneaky lui.
Heb hem al verwijderd. Voordat mensen in de verleiding komen
In Rotterdam niks binnengekomen vandaag.
Wat een verschrikkelijk bandje is dat standaard bandje toch ook, ik ben blij als morgen mn Nato binnenkomt.
Desalniettemin ben ik in één dag zo fan geworden van het design dat ik serieus overweeg om niet een Tudor BB58 als eerste ‘serieuze’ horloge aan te schaffen, maar een Speedmaster.
Al iemand in Rotterdam geweest vandaag?
Komen toch niet online te koop zo te lezen.
“The MoonSwatch is not about to make as much money as possible in the shortest possible time period. So why should we sell it online?”
volgens mij hadden de meesten de hoop hierop toch al opgegeven…