Vind dit ook wel lekker zomers. Staat goed zo.
Hou op jongens. Jullie maken me verlegen
Vooral die arm. Echt zo mooi.
Van de week de Swatch store in Las Vegas per toeval tegen gekomen en zag dat er net een lading binnen kwam van twee modellen, de Earth en Saturn. Beide hebben niet mijn voorkeur maar toch maar de Earth meegenomen.
Het lijkt er op dat de voorraad selectief verkocht wordt hier.
Ik wil ‘m wel van je overnemen!
Mijn hele gevoel hierbij is zo dubbel. Enerzijds zien ze er mooi uit. Anderzijds gaat het nergens over. Een hype voor een plastic kloon, die afgeeft, hard tikt en snel krast.
Ik zou het niet doen. Heb er een gezien, ziet er op zich prima uit qua wijzerplaat/ bandje e.d. alleen de kleur is om te . De Jupiter is meer oranje dan zandkleur!
Misschien wel de mooiste. Na de Mars
Zijn deze dingen al een beetje te halen in de Swatch shop? Ben benieuwd of ze in Brugge op te halen zijn en of ik m dan überhaupt wel koop.
Zijn deze dingen al een beetje te halen in de Swatch shop?
Heb jij onder een steen geleefd de afgelopen 4 maanden?
Ook hier eindelijk een Jupiter!
Laat je niet weg sturen als ze zeggen dat ze geen voorraad hebben, werd mij eerst verteld dat ze niks hadden qua voorraad op dat moment en ik liep al weg. Terwijl ik net een paar stappen zette bedacht ik me dat ik hem ook wel wilde passen. Dus terug gegaan, ff gevraagd of ik mocht passen ook al hadden ze niks en dat kon wel met een Saturnus. Ondertussen nog ff wat gekletst over de gekte en waarom ik een Apple Watch en een Seiko draag
Dat kon ze wel waarderen en toen vroeg ze of ik hem graag wilde hebben waarop ze zei dat ze hem me wilde verkopen!
Je moet dus ff door de ballotage commissie vreemd genoeg, maar goed. Gelukt!
Gelijk wat natos voor besteld, voorlopig ff op een leren nato die ik nog had.
Leuk ding hoor
Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst!
is blijkbaar de onmisbare klantbeleving in de winkels waar die topman het over had. Zum kotzen…