Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel I)

Earth met een bijpassend aliexpress bandje.

11 likes

Matcht niet qua kleur :grimacing:

2 likes

Nee het is idd net een andere tint groen. Het is deze van aliexpress. Al kan je daar in de foto eigenlijk al zien dat het niet helemaal klopt.

Ik heb de bead blasted.
Kwaliteit is goed.
Duur voor MoonSwatch? :wink:

Schermafbeelding 2022-07-23 om 12.56.07

2 likes

Heb na de FIF gehad te hebben ook zelf een Jupiter kunnen aanschaffen. Fijn horloge! Had liever een Saturnus gehad, maar misschien komt dat nog wel. Of iemand hier moet zijn Saturnus willen ruilen?

9 likes

Toch snap ik sommige mensen niet als ik eerlijk ben. Iedereen heeft het liefst een bepaald model en ik had dat ook (mission to the moon). Die heb ik uiteindelijk ook kunnen kopen gelukkig.
Maar ik zie hier toch een aantal mensen die dan voor een model gaan die ze op dat moment wel kunnen kopen met de opmerking: ik had liever die of die.
Waarom koop je dan toch het model die je eigenlijk niet wilde? Oprechte vraag, omdat ik alleen voor het model ga die ik wil en als dat dat niet gaat, dan maar niet. Dus ook een aantal keer voor niks naar de winkel geweest. Op die top 3 waar ze naar vroegen heb ik geantwoord dat er maar 1 was voor mij.

13 likes

En ik over drie weken. Toch maar eens kijken.

Omdat die er niet was en ik wel betere dingen te doen heb dan

In principe is het voor mij redelijk simpel, er zijn een stuk of 5 MoonSwatches die ik gaaf vind en zo zou kopen. Binnen die vijf heb ik natuurlijk ook een volgorde op basis van voorkeur, maar met elk van de vijf ben ik blij.

In het geval van de Jupiter vs de Saturnus, die staan allebei in mijn lijstje van vijf, maar zijn tevens de enige die voor mij te veel overlappen om naast elkaar te bezitten. Dus ik heb de Jupiter nu en daar heb ik veel plezier van. Wanneer ik de Saturnus kan kopen, gaat de Jupiter weer te koop. Gewoon voor de normale prijs.

5 likes

Ik heb een Jupiter en Earth in mijn bescheiden collectie tegenwoordig.Het zijn gewoon hartstikke leuke horloges voor nu, dragen super lekker met dit weer en veel plezier van. Men vraagt ook vaak (zeker met de Earth) is dat nou een MoonSwatch? Ook een krasje meer of minder boeit met deze horloges niet zo.
Je kan lulllen wat je wil maar marketing technisch is het briljant wat Swatch gedaan heeft hiermee en het heeft een grote fun factor.
Leuk te lezen dat de meeste het ook zo kunnen waarderen.

5 likes

Helder. Ik had dat niet. Andere kleuren vind ik niet mooi genoeg en wat mij betreft zijn er maar 2 die echt met Omega te maken hebben. De moon en de de mars. Was trouwens ook niet commentaar op jou persoonlijk, maar ik lees het de laatste tijd vaker.

1 like

Als je ze zo toch weer kwijt bent voor wat je er voor betaalde is het makkelijk proberen. :smile: Als de tweedehands prijzen dalen tot onder de winkeprijs zal men wel iets kieskeuriger worden. Maar nu is het een gevalletje waarom niet?

12 likes

Ik heb een paar weken geleden mijn Saturnus daar aangeschaft. Één verkoper zei ‘nee’, maar een andere verkoper kon me er wel aan één helpen. Had de keuze uit Jupiter, Aarde en Saturnus. Dus de Saturnus gekozen. Moest allemaal wel vrij geheimzinnig in de winkel en mee in een wit dichtgeniet tasje. Okay dan.

8 likes

Komt er ooit een box-set te koop?
Is hier iets over bekend?

Ze hebben max van 2 naar 1 horloge teruggezet. Zal nog heel lang duren voor een box set er komt als dat überhaupt al gebeurt.

Is zo’n plastic Swatch bestendig tegen deze hete zomer of smelten ze aan je pols :thinking:

2 likes

Hihi.

Is er inmiddels al gezwommen met de MoonSwatch?

Ik heb erg benieuwd naar de waterdicht-ervaringen :+1:

1 like

Zonnig plaatje :sunny:

13 likes

Raap me op. Hilarisch.