Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel I)

Valt wel mee hoor, je moet alleen even weten wat je koopt.

1 like

Bond nato onderweg voor de Moon…persoonlijk tot nu toe mooiste combi icm kleur van case.

Heb nu zwart rally lederenbandje erop, maar materiaal is te “rijk” tov plastic uitstraling van horloge.

7 likes

Vond ik juist totaal niet. Door de case kleur ziet het er icm de grijze strepen niet heel tof uit.

Had ik ook anders verwacht, maar toen de nato binnen was al heel snel weer afgedaan…

Dat is dus het punt… de moon vertekend op de foto’s of ze maken expres de foto’s donkerder.
De Mercury heeft deze kleur in het echt en de Moon is te licht van kleur. IMHO is de merc uitgepakt zoals de moon had moeten zijn.

2 likes

🫤 …. moet hem nog binnen krijgen …… weg voorpret :joy:

2 likes

Zolang je er maar lering uit trekt. Altijd eerst HF om raad vragen, liefst in een nieuw topic.

:cowboy_hat_face:

1 like

Met poll.

2 likes

Foto van een pool?

1 like

Helpt altijd :ok_hand:

1 like

8 likes

Foto van een pool?

Fotolia_35117979_XS

Geen dank

6 likes

Wel blij dat je in ieder geval een foto van een + met ons deelt

1 like

Klopt. Staat inderdaad Omega op en in het bandje.
Maar heb de goedkope van Ali gehad en deze bandjes voelen zoveel beter en steviger qua materiaal.

Goed bandje, beter boek.

1 like

Bedankt, heb nu een kuub bandjes incoming :+1:t2:

1 like

Ik heb sinds twee weken de earth, eerst gedragen op de originele velcro maar nu toch overgestapt naar een ander bandje. Deze variant combineert niet heel eenvoudig maar na wat proberen ben ik hier alsnog tevreden mee.

10 likes

Ik kom net uit Rotterdam en was natuurlijk ook even de Swatchstore ingelopen. Gewoon een leuk praatje en er werd ook gevraagd naar de top 3 etc. Ze kon mij de earth aanbieden.(waarschijnlijk meer maar dat liet ze niet los)
Ik heb het niet gedaan want zou alleen de Moon of misschien de mercury willen. Wat mij wel opviel was het gewicht van het horloge of sterker nog het gebrek ervan. Ik weet het nog niet. Het voelt en ziet niet als €250 waarde als je begrijpt wat ik bedoel. Ben ik de enige die dat ook zo beleeft of zijn er nog meer op het forum hier?
Misschien over een maandje weer even langslopen als weer ik in de stad ben.

Dus als er nog mensen de earth zoeken. In Rotterdam is die op voorraad.

1 like

Net in Amsterdam kunnen kopen! Eindelijk haha

9 likes

Ik heb de earth en de keuze is reuze, zolang het maar donkerblauw is :wink:

1 like

Precies mijn idee, hij is erg licht. Een andere band zou dat gevoel misschien weg kunnen nemen. Maar ik ben er uit, gister de verkeerde kleur gekocht. :joy:

10 likes