Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel I)

Ai Ai. Als omega dit het echte Speedmaster omzet verlies maar kan goedmaken met de swatch stijgende omzet…

Ik hoef geen normale speedy meer. Behalve een vintage exemplaar. Maar daar heeft omega niks aan. :see_no_evil:

Oh. En waarom hoort die dan met plexiglas?

Koop jij ook een nieuwe auto die nog roest? Wat dat hoort ook zo.

Jawel. Dat is wel gek.

Een swatch is ook niet voor iedereen. Het is nog steeds €250. Ze zijn niet gratis.

Oh en dat prestige elitair etc, noem ik gewoon een plank voor je kop.
Een Mercedes Volvo is ook niet elitair.

Dat is een mening en daarmee moet u het doen. :nerd_face:

Een Jaeger LeCoultre daarentegen is niet voor iedereen. Dat is prestige, allure en elitair.

1 like
4 likes

Nope, echt niet.

Getest met m’n drie Swatches, waarvan twee chrono’s.

Waarom?

1 like

Die scheldende vetklep kijken is zonde van mijn tijd.

Gelieve mij nooit meer met dit soort filmpjes te taggen. Wat een debiel.
Hier loopt ook zo een adviserende gek rond.

6 likes

De leukere versie van rlc

Oh…

:rofl:

2 likes

Omdat ik hier 2 zo’n dingen heb en dus weet hoe het batterijklepje tegen de kast aan zit van bovenaan gezien.

1 like

Ik heb jarenlang een Swatch chrono gehad en die ging mee zwemmen en gebruikte ik bij het douchen. In die tijd had ik geen benul van waterdichtheid en er is ook nooit wat fout gegaan.

2 likes

Het is als het goed is nu zo ongeveer 100% zeker dat de Moonswatch online beschikbaar wordt, in de comments van een insta post van Swatch hebben ze op iemand gereageerd met dat het “binnenkort online zou komen”. (Sorry als dit misschien eerder al gezegd is.)

2 likes

ondanks geen vermelding van echter water dichtheid op veel swatches ( alleen water resistant ) altijd mee gezommen, omdat ze mij vertelden dat bij swatch dat betekende gewoon mee zwemmen . Tot op de dag van vandaag volgehouden, gaat altijd goed eigelijk

2 likes

Hahahahah.
Ik moest lachen! :joy:

3 likes

Mission accomplished dan. Ik moest ook lachen. :rofl::+1:

2 likes

Wat heeft die gast gezopen of gerookt :thinking:

1 like

:guardsman:

13 likes

Santé! Ik neem aan dat je aan het :beers:bent!

1 like

Omdat je ermee gezwommen of tenminste gedoucht hebt en ze kapot gegaan zijn of omdat je dingen veronderstelt?

Mijn Swatch horloges gaan er niet kapot van. Wellicht omdat Zweeds water uit grotere moleculen bestaat dan Nederlands water ofzo :thinking:

Nee, is gekristalliseerd water. In Nederland heet dat ijs

8 likes

Okee, als jij het zegt :joy:

2 likes

Goeie contra ! :grinning:
Echt mooi daar.

1 like