Er zaten diverse integriteitsvragen bij, ik herinner me niet meer precies welke dat waren😅.
Ik ben tot vraag 15 gekomen en toen was de site ineens weer overbelast…
Je moet het wel erg graag willen, manmanman.
Maar we blijven volharden
En dan nog maar heel weinig kans…
- 500.000 → 0,39% kans (1 op 254)
- 1.000.000 → 0,20% kans (1 op 508)
- 1.500.000 → 0,13% kans (1 op 762)
En ik ga er vanuit dat meer dan 1,5 miljoen mensen zich in gaan schrijven.
denk dat we het mogen proberen
Ach de voorpret is leuk toch, net als de staatsloterij. Ik weet dat ik toch niets ga winnen maar zo nu en dan een lot kopen om te dromen, houdt de dromen levend zegmaar.
Is het invullen van het formulier gelukt?
Nog steeds niet, ik ga morgen voor de nieuwe ronde
Succes👍🏻
Het is mij vanmiddag gelukt. Ik denk een kleine kans dat je hem wint, maar je weet nooit. Ik vind hem oprecht heel mooi!
Ik kwam hem net tegen. Erg fraai! Direct hier even gekeken of het aan mij lag. Kom niet door de site heen. Lag niet aan mij dus
Ik ook, het is echt een prachtig horloge! Ik heb de Moonswatch Mission to Mercury, die is trouwens ook mooi. M’n jongste zoon heeft de “gewone” Mission to the Moon, een paar weken geleden zijn we samen naar de Swatch winkel gegaan om (gratis) het batterijtje door dokter Swatch te laten vervangen, dat was een gezellig uitje😊.
De Mission to the Moon 1969:
Nou ja, dat is al aardig wat. Ik heb nu 1 keer een winkel kunnen kiezen er wordt er nog steeds uitgeknikkerd daarna. Nog geen vraag hoeven/mogen beantwoorden
Ik ga half augustus samen met mijn kleinzoon het Omegamuseum bezoeken, wellicht is die daar gewoon te koop. ![]()
Nee dus.
Erg mooi, zeker vergeleken met andere producten die swatch met topmerken heeft gemaakt…
Aangemeld en alle 32 vragen hopelijk goed beantwoord. Wat een gedoe zeg.
Dat duurde even…
Wat een vragen…
Ach, niet gemist is altijd geschoten!![]()