Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel II) (Deel 3)

Ook done hier

Precies dit

1 like

Als je aan een zaal vraagt wie de lotto wilt winnen steken ze allemaal de hand op.

Als je dan vraagt wie er ook een lot heeft gekocht zakken meer dan de helft van de handen.

Moraal van het verhaal? Ik heb de esta ook ingevuld :joy:

3 likes

Hier inmiddels ook gelukt, wel vond ik sommige vragen lastig en Google hielp dan niet mee gek genoeg.
Zo was er een vraag waarbij ik even moest googlen en volgens google was het antwoord 11. Optie A was 9, optie B was 28…
Ach we zullen wel zien.

1 like

Hier ook ingevuld, sommige vragen waren nogal bijzonder zullen we maar zeggen. Nu hopen op een goede uitkomst, maar de kans is zeer klein.

1 like

Heb je niet goed gezocht. :wink:

Antwoord was 9. Hoeveel planeten, niet hemellichamen. Maw de zon en de maan tellen niet mee, ondanks dat daar die pop up auto’s van rondrijden.

Wel lastig te vinden was de vraag op welke datum de patent aanvraag is ingediend. 26/2/1981 of 1982

1 like

Ik denk dat het net is hoe je het interpreteert. Elke AI bot gaf ook een ander antwoord. Ik heb het gevoel dat er geen goed of fout is bij deze vraag, en ze vooral kijken naar de open vragen.

Het juiste antwoord is B: 28.
De verklaring: Hoewel de originele collectie uit 11 verschillende hemellichamen bestaat (en er dus in eerste instantie 11 rijdende auto’s op tournee gingen in Europa), heeft Swatch de vloot wereldwijd flink uitgebreid om meerdere continenten tegelijkertijd te kunnen bedienen.
Om tegelijkertijd in de Verenigde Staten (van de oost- tot de westkust), Europa, Azië en Australië rond te kunnen rijden, heeft Swatch wereldwijd in totaal 28 Rolling Planets ingezet.

En

B: 28 is the best fit here, because Swatch’s official MoonSwatch “Journey” page says there are 11 rolling planets for the tour, not 9, and the remaining answer choices don’t match that source.

Het verschil zit in de betekenis van “Rolling Planets”:
9 verwijst naar het aantal planeten (als Pluto wordt meegeteld).
11 verwijst naar de originele MoonSwatch-thema’s (8 planeten + Zon + Maan + Pluto).
28 verwijst naar het totale aantal fysieke Rolling Planet-voertuigen dat Swatch wereldwijd heeft gebouwd en ingezet, zodat meerdere regio’s tegelijk bediend konden worden.

Als ik de vragen invul vliegen ze tot nu toe naar de maan, maar ik mag nog niet mee :joy:

1 like

Ja. Dat voel ik ook. Die gaan ze alle miljoenen controleren in 127 talen.
Hebben ze een bot voor ontwikkeld. :ok_hand:

Hebben jullie ook aangeven dat je hem weer gaat doorverkopen?

1 like

De aanhouder wint :muscle:t3:. Hoewel …. winnen doe je pas als je hem mag ophalen voor €600 :crazy_face:

1 like

Ik probeer hem vanochtend nu al een paar keer in te vullen, maar de winkelselectie laadt telkens niet. Dus kan niet door. :confused:

1 like

Geef het een paar minuten, duurde bij mij ook lang.

Herkenbaar :grin:

Ik zit in het buitenland. Kon alleen de winkels hier kiezen :joy:

Toch maar even opnieuw geladen met de toevoeging .com/nl. dat werkte wel :sweat_smile:

1 like

Heb gewoon ja ingevuld

1 like

Ik denk ook dat als je gewoon eerlijk bent je de meeste kans maakt. :sunglasses:

Antwoord was 9

1 like

Die strategie werkt niet bij AP Nederland…

2 likes

Ook meegedaan… we zien wel. Wel een mooie plaat :slight_smile:

Inschrijving voltooid, ben benieuwd…