Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel II) (Deel 3)

Zo, net binnen. Skeer natotje erop en helemaal klaar.

De originele band viel me trouwens 100% mee na al die spookverhalen. Hij vouwt niet zo lekker maar verder niks mis mee.

7 likes

zouden ze rekening houden met het al dan niet correct invullen van de vragen?

Want er waren ook rare vragen bij, zoals het goeden klok cadeau gedaan te hebben aan een president?
Of de open vragen waar je zelf een tekst kon inzetten

:+1: Ik draag m’n nieuwe Mercury op een Monstraps hybrid
erg geslaagd.

7 likes

Het is me gelukt om in te dienen en heb een ESTA ID, echter zie ik als ik nu inlog op mijn Swatch account zie ik geen info van mijn inzending maar dat ik mij kan aanmelden.

Kan iemand hier die ook alles heeft kunnen afronden checken of je jouw ESTA ID ziet als je ingelogd bent of net als ik dat je kan aanmelden.

Volgens de FAQ

Hoe verloopt de aanvraagprocedure voor het Electronic Swatch Timepiece Application (ESTA)-programma? (CLICK & COLLECT)

Je moet eerst het Electronic Swatch Timepiece Application (ESTA)-formulier invullen door een aantal vragen te beantwoorden. Het aanmeldingsformulier is vanaf 16 juli om 15.32 uur CEST beschikbaar en moet uiterlijk op 21 juli om 23.59 uur CEST zijn ingevuld en ingediend. Slechts 1969 geselecteerde deelnemers zullen een ESTA-goedkeuring van Swatch ontvangen, waarmee zij het recht krijgen om de MISSION TO THE MOON 1969 aan te schaffen. De geselecteerde deelnemers worden door een interne jury gekozen uit degenen die alle vragen correct hebben beantwoord. Geselecteerde deelnemers ontvangen instructies over hoe ze hun bestelling online kunnen afronden en hun horloge kunnen ophalen bij de Swatch-winkel die ze bij het indienen van hun aanmelding hebben aangegeven.

https://www.swatch.com/nl-nl/mission-to-the-moon-1969-how-it-works.html

1 like

Oeh, dat ziet er inderdaad heel prettig uit!

Ze kunnen veel verschillende looks goed hebben. Lijkt me een vrijbrief voor het uitgebreid shoppen van nieuwe bandjes. De horlogekist mag dan vol zijn, de bandjesla nog lang niet

1 like

Inderdaad lijkt een leuk modelletje voor mogelijkheden qua diversiteit schoenen. :mans_shoe:

1 like

dju :smiley: De FAQ lezen helpt dus hahaha.

Ja echt stom. Open vragen waar jezelf iets moet invullen.

Ik zie ook liever open vragen waar het antwoord al vermeld is. :rofl:

1 like

Misschien komen ze niet eens aan 1969 goede inzendingen hierdoor, gelukje voor de mensen dat er dan ook niet geloot hoeft te worden. :upside_down_face:

Na een paar keer proberen vandaag, ben ik er eindelijk door geraakt! :crossed_fingers:

Vraag 1:
Heb je ooit een gouden tafelklok aan een president cadeau gegeven?

Vraag 2:
Heb je ooit op sociale media iets negatiefs over de maan gezegd?

Vraag 3:
Heb je ooit op sociale media iets negatiefs gezegd over OMEGA of Swatch?

Vraag 4:
Waarom wil je een exemplaar van MISSION TO THE MOON 1969 hebben?

Vraag 5:
Hoe vaak heb je er al van gedroomd om een reis naar de maan te maken?

Vraag 6:
Ben je tijdens volle maan een slaapwandelaar?

Vraag 7:
Wat zou je eten tijdens een reis naar de maan?

Vraag 8:
Hoe laat was het in Beat Time toen de maanlandingsmodule Eagle (LM-5) op de maan landde?

Vraag 9:
Waar is de Apollo 11-missie op de maan geland?

Vraag 10:
Welk horloge droegen de astronauten van Apollo 11 in 1969?

Vraag 11:
In welk jaar werd de OMEGA Speedmaster door de NASA gekozen als officieel horloge?

Vraag 12:
Wie zou je meenemen op een reis naar de maan?

Vraag 13:
Waar zou je op de maan landen?

Vraag 14:
In welk jaar verscheen de roman “De reis naar de maan” van Jules Verne?

Vraag 15:
Wat was de wisselkoers tussen de Amerikaanse dollar en de Zwitserse frank op 21 juli 1969?

Vraag 16:
Zowel het originele gouden OMEGA Speedmaster-horloge dat speciaal voor de Apollo 11-missie werd ontworpen, als THE MISSION TO THE MOON 1969 zijn voorzien van een “OM”-inscriptie. Wat betekent deze markering?

Vraag 17:
Hoeveel bedroeg de goudprijs per gram op 21 juli 1969 in Amerikaanse dollars?

Vraag 18:
Heeft Area 51 iets te maken met SISTEM51?

Vraag 19:
Op welke datum werd het industriële octrooi van Swatch aangevraagd?

Vraag 20:
Uit hoeveel componenten bestaat een GENT-model?

Vraag 21:
Noem een artiest waarmee Swatch zou moeten samenwerken:

Vraag 22:
Hoeveel verschillende outfits draagt de koningin in het model HOW MAJESTIC?

Vraag 23:
Hoeveel kunstenaars hebben er in het Swatch Art Peace Hotel in Shanghai verbleven sinds de officiële opening op 1 november 2011 tot en met 30 juni 2026?

Vraag 24:
Waarom hebben alle Swatches een naam?

Vraag 25:
Wat betekent de naam “Swatch”?

Vraag 26:
Hoeveel Rolling Planets heeft Swatch wereldwijd?

Vraag 27:
Heb je ooit een afspraak gehad bij dr. Swatch?

Vraag 28:
Waar worden Swatch-horloges geproduceerd?

Vraag 29:
Als je een exemplaar van MISSION TO THE MOON 1969 zou hebben, zou je die dan doorverkopen?

Vraag 30:
Bent u betrokken bij activiteiten op het gebied van namaak?

Vraag 31:
Je hebt 2 uur en 15 minuten de tijd om deze ESTA in te vullen. Wat betekent de slogan “Tijd is wat je er zelf van maakt”?

Vraag 32:
Waarom bestaat deze ESTA uit 32 vragen?

Er zitten toch een paar vragen in waar ik niet meteen een antwoord op gevonden heb en waarbij de LLM’s van deze wereld mij tegenstrijdige antwoorden geven :smiley:

Omdat ik ulle Swatch groepke al genoeg gesponsord heb begod
Een aantal breguet , 1 blancpain, enkele omega’s. En lang geleden toen ik 14 was een aantal swatches

Nu ja, als jullie hem liever aan vapende op fatbike rijdende snotneuzen verkopen die hem de dag zelf nog op chrono24 of ebay zetten voor een snelle winst
 zou sneu zijn, niet ???

3 likes