Ja zonde! Ik had er best graag een willen hebben om meerdere mooie redenen, maar door vakantie niet in de gelegenheid en deze bedragen ga ik niet neerleggen…
Een heerlijke daily heb er superveel mee gezwommen deze zomer, geen probleem
Echt heel mooi, ik ben blij met mijn Mercury maar deze is waanzinnig…
Ik denk dat heel weinig mensen 850 euro er voor neertellen. Bizarre prijzen.
Je hoeft maar 1 gek te vinden.
850€ zal het wel niet worden, maar toch minstens 500€.
En is dan de 215 euro verdienen het waard voor 3+uur in de stromende regen staan…… mwah
In Brussel na het werk even binnengewandeld, alles behalve moon en neptunus in stock, lekker licht vakantie horloge
Tja, is altijd lastig te begrijpen dat iets zo snel zoveel meer waard is. Maar aan de andere kant, meer komen er niet en zolang je het vertrouwens hebt dat er niet (veel) meer bij komen is het niet heel gek.
Ja dat handelen blijft, kijk na de ps5 of limited edition schoenen ect. Daar kan alleen swatch wat tegen doen, door ze gewoon niet limited te maken🫢. De kracht is gewoon niet kopen, maar zijn altijd van die debielen die zoveel geld betalen. Trouwens van alle special is die Neptune wel heel erg mooi🤤
Iedereen heeft -in principe- toch dezelfde kans om er een te bemachtigen? Is een kwestie van bereid zijn om moeite voor te willen doen en een paar uurtjes minder slapen om vroeg bij de Store te staan. Doe je dat niet, dan betaal je premie.
Ik vind dat heel wat anders dan een schaarse Rolex willen bemachtigen na eerst heel veel tijd + euro’s moeten investeren in de betreffende AD. Om vervolgens maar af te moeten wachten of het horloge in kwestie je ooit echt gegund gaat worden….
Ik vind het een verschil of je in de rij staat omdat je het een tof horloge vindt die je zelf gaat dragen of drie uur in de rij staat voor winst. Niet beide zijn sneu, maar je hebt gelijk beide zijn een keuze.
Afgelopen week, tesamen met medeforummer @Carambole, een dagje Düsseldorf gedaan.
Op de planning stond (te) veel, maar we hebben toch even kunnen kijken bij o.a. Rüschenbeck, Wempe, Bucherer, Chopard en de Swatch store.
We hadden al eens de Moonswatch besproken en hij had er intussen reeds een kunnen bemachtigen.
Om de lange wachtrijen te vermijden, zijn we pas na het middaguur naar de Swatch-boutique gegaan. Een goede keus, er was behalve de winkelmevrouw, niemand aanwezig…
Als eerste de vraag opgeworpen of mijn oude Swatch (Meteor) uit 1987 nog zou lopen.
Ik heb dit horloge, zonder batterij, al jaren in de kast liggen en had geen idee wat de status was.
Mevrouw heeft batterij vervangen en voilá, de oude Swatch van 36 oud liep gewoon !
(eerste succes van de dag)
Toen de 2e vraag : of er nog Moonswatches waren ? Deze vraag werd positief beantwoord.
Ik twijfelde tussen de Moon en Mercury, zoals is de plaatjes van het net had gezien. In het echt had de Mercury de voorkeur, deze kleurt mooier donker grijs. Knoop doorgehakt en deze in de tas.
Voor mij nu de Omega trilogie compleet. Swatch - MoonSwatch - Moonwatch
(excuus voor de slechte belichting, iPhone foto)
Al met al een leuk dagje, veel gezien. En nog een aantal mooie Fliegers om gehad, maar het bleef beperkt tot deze ene NA.
Voor de innerlijke mensch, hebben we een bezoekje gebracht aan Peter Pane.
Prima terras, leuke prijzen en lekker eten.
Kortom : topdag !
Gefeliciteerd met je NA! Lang voor in de rij moeten staan in 010 of 020? Geniet van je MoonSmurf .
Ik had ze gisteren rond de middag gebeld & verkoper zei me dat ze er geen gekregen hadden… Maar dan blijkbar wel 's avonds terug op stock