Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel II)

Zijn de moonwatch nog in de swatch winkels verkrijgbaar? Edit moonswatch :laughing:

1 like

En niet te vergeten Indiana Jones.

1 like

Nee, wel de Moonswatch.

2 likes

@deuxani @Davy91 Hij is van zuludiver maar ik zie deze niet meer op de site. Genoeg te vinden in deze stijl natuurlijk.

@daffie Eens, maar je probeert eens wat! Bandje is ook te fors/zwaar voor zon licht ding.

Gr, Vigorelli

13 likes

Thanks voor de tip! Zie dat ze heel veel mooie bandjes hebben :sunglasses:

1 like

14 likes

Heerlijk horloge :white_check_mark:

5 likes

Die zwarte leren band past goed!

1 like

Vandaag in Kopenhagen gekeken naar de BlancpainxSwatch, enkel de Pacific om te passen. Ze gaven aan elke ochtend een aantal exemplaren te hebben waar dan een wachtrij voor de winkel voor staat.
Ook nu stonden er nog twee beveiligers voor de deur.

Mariska is wel blij met de Saturnus die op voorraad was. Alle MoonSwatches behalve de Neptunus, Moon en Mercury waren op voorraad.

Pluto krijgt dus gezelschap van Saturnus in de doos.

7 likes

9 likes

Ook GroenLinks voorman Jesse Klaver draagt een bio-ceramic MoonSwatch.

Hier op RTL Nieuws.

7 likes

Gisteren tijdens het pokeren een Mercury gewonnen.

Is niet waar hoor, had hem in de middag opgepikt in de Swatch store in Antwerpen.

Ik zoek een donkergrijze single pass nato die ik hier wel eens heb zien voorbijkomen en ook een donkergrijs rubberen bandje.

Mijn vraag;
Waar kopen jullie deze?
(Liefst EU)

6 likes

Ben je bang dat het glaasje beschadigd als er een fiche op valt?

Blijf het een van de mooiste uitvoeringen vinden.

1 like

8 likes

Ik heb via Temu een aantal NATO en rubber banden besteld (voor een paar euro) , die tot mijn verbazing duur worden aangeboden via o.a. Instagram kanalen.

Ik houd je op de hoogte als ik ze binnen heb.

1 like

5 likes

Vers bandje doet wonderen :sunglasses:

13 likes

Ik vrees dat ik zelfs al bang moet krijgen voor een kras als ik nog maar naar het glaasje kijk :grimacing:
Hehe.

Imo ook de mooiste uitvoering.
Zelfs met de standaard band vind ik het al geslaagd, maar hier hebben al een aantal mooie combo’s de revue gepasseerd, vandaar mijn vraag.

1 like

@Jamet gaaf bandje! Waar komt die vandaan?

9 likes

Wel mooi om te zien dat sommige nog het originele bandje gebruiken, heb het bandje wel omgedraaid en zit prima.

2 likes