In dubai bij mall of the emirates genoeg op voorraad. Dubai mall juist weer niet. Met tax voordeel mooi prijsje van 230 euro voor een jupiter.
Zal je toch uit je dromen moeten helpen, dit is een Swatch.
Maar in samenwerking met Omega hebben ze de speedmaster in een Swatch jasje uitgebracht.
Desalniettemin een prachtig horloge!
Dromen zijn om na te jagen toch?! Tot 500 heb je ook vele mooie horloges, en wie weet in de toekomst wat er nog op je pad komt!
Vorig jaar enkele MoonSwatch gekocht. Zeer leuk. Enkel de Moon en Mercury zijn gebleven. Dit voorjaar kocht ik een nieuwe Omega Speedmaster. Hoewel het kwaliteitsgevoel vele malen beter is, komt de Omega minder aan de pols dan de Swatches. “Ze zijn zo leuk meneer !”
Het originele Swatch Velcro bandje ziet er leuk uit maar ik vind het maar niks. Dan maar swappen.
De Mercury is zo gaaf! Heb zelf de Jupiter gekozen puur om de lichtere kleurstelling, de rest van m’n horloges zijn allemaal al donker.
Moon en Mercury ruim op voorraad in Florence , IT! Loop er nog paar uurtjes rond mocht iemand er eentje willen!
Hee Ameland?
Is die Swatch winkel daar weer geopend dan? Liep er 2 maanden geleden (daar naast de Duomo) en toen was het een volledig kaal gebouw en was er alleen nog een oud Swatch logo te zien op de gevel.
Of zitten ze nu überhaupt op een andere locatie?
Yes is verbouwd en weer open
Mocht je er toevallig nog steeds rondlopen, dan zou ik wel een Mission to the Moon willen ´bestellen´. Zal je ook een PB sturen
Gewoon eentje gaan scoren dus
Helaas alweer weg uit Florence
Helaasch, no problemo. Hoe dan ook bedankt voor het aanbod, hoop dat je genoten hebt in één van Italië’s mooiste steden!
Geen zorgen om maken, is helemaal in lijn met het origineel
Ik heb 2 moonswatches (Sun en Uranus) de afgelopen 2 zomers niet continue, maar wel veel gedragen. Enige schade is één licht kras op een van de glazen. Verder niets.
Laten vallen. Knopje gebroken. Kreeg gewoon een nieuwe bij Swatch store. 2 jr garantie. Duurde een week voordat hij er was.
Als je budget hebt dan zou ik gewoon kopen, maar voor dat geld zijn er veel meer alternatieven die niet van plastic zijn…sorry bioceramic😇
Draag mijn Mercury nu 4 weken non stop; nee het is niet zoals mijn echte Moonswatch 3861 hesalite op de stalen band of een van mijn andere horloges maar vind ik em daarom niet minder, verre van zelfs. Ik vind het een van de leukste horloges die ik heb.
Het is plastic fantastic (behalve het vrij krasgevoelige plastic glaasje) en draagt heerlijk licht. Nu op de originele Omega nato en vind het echt een leuke combi en maak me nul komma nul zorgen om een kras, duiken ermee of wat dan ook