Mijn NA! Mijn dank is zeer groot @JPM voor dit mooie horloge. Eerlijke en snelle deal
Heb dat witte bandje met die zwarte tint erdoor gekocht. Een zwarte Omega (Ali) sluiting erbij gekocht. Wie weet past dat mooi bij elkaar👌🏻
Mijn NA! Mijn dank is zeer groot @JPM voor dit mooie horloge. Eerlijke en snelle deal
Heb dat witte bandje met die zwarte tint erdoor gekocht. Een zwarte Omega (Ali) sluiting erbij gekocht. Wie weet past dat mooi bij elkaar👌🏻
Holy Smoke dude, dit is meer dan een hobby doosje. . Mijn commerciële brein zou zeggen vermarkten
Heb het niet kunnen vinden. Heb je een link of winkel?
Deze was het.
Ben er weer ingetrapt leuke versie
als ik thuis ben zet ik ‘m op een zwarte Artem sailcloth - volgens mij een mooie combo
Nice! Waar hadden ze 'm op voorraad?
Kastje vol in Zürich
Vorige week omgehad bij swatch pc hoofdstraat. Ik ben voor de lava gegaan toen dus die ik omgehad heb is daar achter gebleven
Vorige week gekocht in de Kalverstraat. Bellen voordat je gaat geeft iets meer zekerheid.
Leuke versie van de Moonswatch. Ben benieuwd naar de combi met de Artem sailcloth band.
Ah, dank je! Dat staat ‘m prima. Ik heb dezelfde Moonswatch, ben nog in dubio over welk bandje te monteren.