Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel II)

Is geen limited, dus wel prima te krijgen. In utrecht issie nu nog op voorraad :blush:

Ach wel leuk voor erbij🙃

12 likes

Lekker bezig! :smiley:

1 like

deze erbij gepakt, kon het niet laten. Nu hou ik ook op😆

10 likes

tekst is ook aangepast…

2 likes

Gisteren de Pink Moon opgepikt in Dusseldorf

8 likes

Snoopy Earthpase incoming?

2 likes

Je was me voor. Ben benieuwd! Vind de witte wel het mooiste :slight_smile:

Spontaan bij Swatch Düsseldorf binnengestapt met de vraag of ik de witte 1965 eens kon bekijken. Dat kon, en hadden ook net 1 beschikbaar voor verkoop. Zwarte bezel geeft mooi contrast om de fraaie witte plaat en ik was om, alleen die vermaledijde standaard band stond me nog in de weg. Had reeds nieuwe oranje rubberband binnen voor mijn Jupiter, en die bevalt prima. Online bleek voor deze 1965 ook een zwarte band (black/grey) beschikbaar, dus knoop gelijk doorgehakt. De L besteld voor mijn 16.5-17cm pols, en met 3 werkdagen reeds binnen vanuit Zwitserland.

17 likes

Iemand voor de venus een vervangende strap?
Of die nieuwe band die uitgebracht is

Zijn er al leaks?

1 like

Vooralsnog heb ik niks nieuws voorbij zien komen

2 likes

Wat vinden de first adopters hier nou van dat er nu bijna elke maand een nieuwe variant Moonswatch wordt uitgebracht?

• Gaaf, collect them all!
  • Leuk maar mag wel ietsje minder
  • Ze melken het wel erg uit zo
  • Dit moet stoppen
0 stemmers
3 likes

Ik mis de optie “Boeien!”. Dit is toch wat Swatch sinds jaar en dag doet, miljoenen verschillende horloges en versies op de markt brengen. :joy:

4 likes

Een eigen reactie zoals Boeien! kan natuurlijk ook :+1:

1 like

binnenkort ook maar eens de Swatch winkel binnenstappen. Denk aan de mission to moon of mercury. Die moonphase met snoopy wil ik ook wel es zien maar vrees dat ie te zwart gaat zijn.

1 like

Mooiste tot op heden.

17 likes

Ik had ook niet gewild dat Nike na 1986 met de Air Max 1 was gestopt! Laat Swatch maar lekker doorgaan met de MoonSwatch :+1:t2: misschien een paar van de eerste kleuren uit het gamma halen en daar nieuwe kleuren voor terug brengen.

3 likes

Ook ff een nieuw bandje er op gezet, leuk om een orgineel bandje te hebben die wat beter zit!

6 likes

Wil je wat meer foto’s delen. Ik zit ook aan deze band te denken.