Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel II)

Yes en dan pagina 2

1 like

3 likes

En volgens mij sinds vorige week zon grijze voor de 1965. Maar op de zwarte staat die ook erg👌🏻

1 like

Ik kreeg t niet gevonden. Erg vreemd

Ik vind het ook erg lang duren. Inmiddels bij iemand al iets bekend?

1 like

Vind de nieuwe MoonSwatch band redelijk prijzig maar hij zit wel stuk beter als de standaard band :ok_hand:t2:

10 likes

Nee is vreemd, meestal 2 weekjes na de aankondiging verschijnen ze wel, misschien iets in de productie of wachten op een specefieke datum.

Even afwachten

1 like

Ja zit heerlijk, alleen inderdaad wel redelijk prijzig ik alle bandjes wil omwisselen. Hopelijk dat deze staandaard worden en die andere als optie, die kosten geloof ik 25 euro bij swatch…

1 like

Ik ben opzoek naar een nieuwe MoonSwatch. In het verleden de Moon, Mercury, Neptune en witte Snoopy gehad maar allemaal verkocht. Nu mis ik toch wel een MoonSwatch in de collectie omdat ik er nu helemaal geen meer heb.

Mijn oog valt op de MISSION TO EARTHPHASE. Zeker met zo’n nieuw bandje van Swatch erg mooi. Hierbij twijfel ik dan tussen de Europe of America versie.
Maar moet ik niet wachten op de komst van een eventuele Snoopy Earthphase?

Ben hem even kwijt amerikaanse of Europese versie? Zit daar verschil in…en de snoopy earthphase is nog niks overbekend…

Yes er zijn 3 verschillende aardbollen:

• Europa
  • Noord en Zuid Amerika
  • Azië

The MoonSwatch Mission to Earthphase has a hidden detail that’s gone unnoticed – until now | British GQ

Worden random uitgegeven

1 like

Er zitten toch 2 aardes in net zoals er 2 manen rondgaan, hij/ zij/ hen denkt misschien dat er maar 1 aarde in zit die anders is in Amerika dan Europa verkocht wordt?

De aarde zelf draait niet rond, je krijgt zoals @Arnotski al zei een willekeurige aardbol layout (ik kreeg Amerika bij mijn aankoop in Utrecht). De maan draait overigens wel rond. Goed om te weten is dat de aardbol zelf geen lume heeft, maar alleen echt goed zichtbaar is onder UV-licht.

3 likes

Geld dat laatste ook voor de maan? Denk het wel dan?

Nieuw bandje erop

7 likes

De maan heeft wel lume, de wijzer etc ook. De aarde alleen niet wat ik persoonlijk wel jammer vond…

1 like

Ik mag hier ook meedoen :blush:

18 likes

Die 1965 versie wil ik weleens bekijken. Is dit een limited versie dus lastig te krijgen?

Geen limited, als je smorgens binnen loopt of van te voren even belt hebben ze meestal wel voorraad.

1 like

Mooi, er zit een swatch shop in Utrecht, dus straks even bellen, thanks :+1: