Nee, ik woon niet in Lille. Ik werk er ook niet. En geen vakantie in Lille. Ik woon op 35km van Lille.
Ik krijg alweer vijf meldingen dat mijn berichten gevlagd zijn … beetje dollen mag ook niet meer
Wat zei ik nou ?
Nu je het vraagt. Je zei veel shitty stuff vanavond
Doe es ff aardig.
Mission on Earth bedoel je?
Je bent gewoon niet lief .
Pfff ik zei enkel maar dat je misschien in de buurt woonde …
Beetje stemming maken, begin er dan niet over.
Gewoon wat plagen.
No hard feelings.
Leuk hoor, die Mars.
ik stel voor dat je het persoonlijk gaat controleren, als Elon klaar is met zijn Raketa.
Dit is wel een interessant feitje; wist ik niet. Reden dus waarom dus voor een handwinder gekozen is toendertijd (want automaat gaat ooj lastig met gewichteloosheid?!).
Definitie van een vacuum buisje : luchtledig… hoe kan dat knappen in outer space: het luchtledige? Iets waar druk op staat (een oogbol) zal knappen in een luchtledige omgeving wegens het zoeken naar een equilibrium. De vacuum buis is hier letterlijk in zijn element.
Welkom in dit topic! Veel plezier ermee!
Durf ik je niet te zeggen… Heb hem zelf niet maar las van wel
Hij ziet er om de pols ietsje beter uit dan zo ‘plat’. Nu weet ik weer waarom ik nooit wat van Ali koop.
Nu 2 dagen al dit geweldige horloge in mijn bezit en ik vind hem grandioos

Het originele bandje draagt om mijn smalle polsen lekker en in deze verhouding ziet het er groter uit. Vaak verdwijnen de bandjes meteen na de lugs om mijn pols. Gisteren wel voor de lol wat bandjes geprobeerd en er waren er maar 2 die in de buurt kwamen, 1 was een rode crocograin leren bandje en 2 was een zwate roggen leren bandje. De laatste was het beste omdat het structuur er goed bij past. Dus opzoek naar een grijze roggen bandje.