Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel II)

Ik loop een beetje te dollen met je. De Mars heb ik met (kleine) premium via MP.
Zijn hele leuke horloges. Niet meer… maar zeker niet minder.

Ik merk het haha… Inderdaad gewoon leuke wilde er nog 1 maar heb besloten het hier bij te houden… Is genoeg zo

2 likes

Welke zou je willen toevoegen?

Earth of Pluto. En twijfelde om de Saturn terug te kopen… Maar doe het toch niet

Dat is toch niet logisch Peter?!:thinking:

Vacuumbuisje is bestand tegen de (overdruk) op aarde van +/-1000 Mbarg = 1 Barg oftewel 1kg/cm2

In de ruimte is geen atmosfeer er heerst dus nul druk, oftewel ook vacuüm, dan is de druk binnen en buiten het buisje exact gelijk, dan gaat er nix stuk want er is dan een perfecte balans tussen binnen en buiten

4 likes

Cool! :sunglasses::ok_hand:

1 like

Weer even een fotootje, show je Moonswatch!

5 likes

Denk even aan de temperatuur(verschillen) in de ruimte. Alleen mechanische horloges kunnen dit aan.

Als iemand kan aantonen dat er een kwartshorloge in de ruimte geweest is, hoor ik het graag. :innocent:

afbeelding

5 likes

Via deze link:

Italian ESA astronaut Samantha Cristoforetti in the blue-striped Orlan MKS n° 4 spacesuit, wore an Omega Speedmaster on the lefthand and a quartz-movement Orient wrist watch on het righthand forearm.

In 2008 is er ook een Spring Drive naar buiten geweest.

Over de ‘temperatuur’ had je het niet gehad mbt de jouw reply waar ik op reageerde😉

Bulova heeft in ieder geval een EVA gehad met hun Moonwatch en later ook (dacht ik) een actie op de maan.

1 like

Nope.
Het horloge waar die “moonwatch” op gebaseerd is was een automaat.

2 likes

23 likes

Gekocht voor een vriend van me maar moet zeggen dat het best een leuk ding is.

15 likes
3 likes

Paar maanden oud ?

Ja release (26 maart 2022) ligt alweer enige maanden achter ons , time flies ….

Het niet-hebben van die dingen lijkt korter :slight_smile:

Ik probeer deze variant ook nog steeds te scoren. Al meerdere keren in Amsterdam geweest, vooralsnog geen geluk helaas. Waar heb jij hem vandaan?

Via het forum :slight_smile:

1 like