Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel II)

Yep, dan draag ik mijn Mission to the Moon watch gewoon afwisselend met mijn andere horloges. Hij blijft leuk!

En de zendmast van Berlijn als secondenwijzer.

4 likes

Oh die had ik er nog niet in gezien maar inderdaad! Ze zijn echt allemaal leuk, al hou ik het zelf bij 1 Moonswatch (Moon). Nog teveel andere leuke horloges om te dragen…

Ik wil wel een “Uranus” maar ik ga er geen 250 km., enkele reis, om rijden, en dan erachter komen dat er geen voorraad is. :frowning:

1 like

Begrijp dat wel. Op een trekker duurt dat 4 dagen

6 likes

Sommige trekkers kunnen gewoon 60 kmh :stuck_out_tongue_winking_eye:

(en soms kun je er gewoon de snelweg mee op :slight_smile: )

2 likes

Blijft leuk, gelukkig!

3 likes

Horloge heeft me echt verrast. Leuk ding. Nu op de nato geeft het mij aanleiding om ooit toch een echte Speedy te kopen…

Hoe is de kwaliteit nu we een aantal maanden verder zijn bij jullie?

afbeelding

8 likes

:netherlands:

15 likes

vanaf 4.30 minuut

Der getunte Trecker für die Autobahn | Treckerfahrer dürfen das! | NDR - Bing video

1 like

Uranus :face_with_hand_over_mouth:

The Hype is Real!

14 likes

Ben toch echt meer onder de indruk van de Moser dan het feit dat je meerdere moonswatches mocht kopen :sweat_smile:

1 like

Mogen?? Daar staan 7 dozen achter toonbank, van elke planeet n batch. Ik had wat meer gedrum etc verwacht. Er was geen kat. Koopervaring nihil😠

Haha dat meen je, dat is snel omgeslagen dan. Kan mij herinneren dat je vorige maand nog blij mocht zijn als je verhaal eerlijk genoeg overkwam en je “gegund werd”.

Bij welke zaak ben je nu geslaagd dan?

De moon en de mercury dus niet?

Geen idee. Zijn dat de “schaarse”? :face_with_hand_over_mouth:

Nu je t zegt, er vroeg n Spaanse toerist naar Mercurius ook al had ie ene om.

Ik hoorde dat jong verkopertje zeggen dat dat de 7 kleuren waren die ze binnen hadden gekregen.

Swatch Brussel.

1 like

De scherpte blijft verbazen.

6 likes

Mocht iemand nog interesse hebben in een Jupiter dan mag ie mij ff een berichtje sturen. Nieuw met de stickers erop

4 likes

En wat vinden we van lichtgrijs…?

4 likes

Ik vond de blauwe een stuk beter!

Al staat de grijze band ook niet slecht!

1 like