Ja bijvoorbeeld of een ‘Panda’, of een Triple Date
Daar heb je geen glazen bol voor nodig een ‘Blind paard met Eikenhouten luiken voor’ ziet dat nog wel…
Je weet het allemaal mooi te vertellen.
Het is een hype en ‘weggegooid geld’, je zou toch zeggen dat de mensen die lid zijn van dit forum verstandiger zouden zijn met hun centjes mbt hun horlogekeuzes
Tja het is wel geld… maar maak je er niet te druk om , doe ik ook niet
Voor mij is het simpelweg omdat ik het écht leuk vind, mijn vrouw draagt ze óók met plezier terwijl de horloge hobby in huis voorheen alleen aan mij besteed was.
Ondanks dat C24 nu gemiddeld per horloge +50% aangeeft is dat mijn insteek niet. Overigens denk ik wel dat als Swatch de ‘boetiek only’ methodiek blijft hanteren en dus niet online gaat met deze reeks er altijd een bepaalde mate van wereldwijde schaarste zal blijven. Productie is weliswaar niet limited maar ze zullen hier ook geen tig jaren meer mee doorgaan.
Hoe dan ook: je leeft maar één keer en je laatste hemd heeft geen zakken
Ik draag mijn Moon ook regelmatig met plezier maar het blijft bij één model. Gisteren was ik nog ik Rotterdam en liep langs de Swatch Store. Kreeg geen drang naar binnen te gaan ondanks dat de vriendelijke baas met het grijze baardje er stond. Nog even in de etalage gekeken, Jupiter is ook leuk maar nee, mijn geld gaat naar andere horloges.
Hobby’s kosten geld. Laat iedereen die deze horloges wel leuk vindt er gewoon van genieten. Je hoeft hier niet je mening te geven als het je niet bevalt. Of laat je eigen MoonSwatch zien, want daar gaat dit topic over!
Super gaaf juist dat je straks heel de verzameling compleet hebt! Ga je ze ook wel dragen of is het echt om te verzamelen?
Ja je kan er ook 1 reduced voor kopen, vind ik wat jij hebt veel unieker!
Heel tof
We dragen ze allemaal en de oudsten hebben daardoor ook al de nodige beschadigingen opgelopen
Gister overigens 11 nieuwe bandjes besteld dus zodra die er zijn zal ik wel weer even wat delen hier
Goed weekend!
Leuk artikel van Hodinkee dat gister is verschenen:
Welnee! We kopen allemaal wat we leuk vinden en bovendien kun je het kopen van meer dan een horloge ook als weggegooid geld beschouwen. @ben.kelev vindt het leuk om alle Moonswatches te hebben en het is ook een prachtige verzameling. Doen waar je zin in hebt is juist heel verstandig.
Zou ik hier iemand blij kunnen maken met een Jupiter voor de normale prijs? Hij is hier overbodig nu ik gisteren een Saturn heb gekocht.
Heel tof!
Verkoop je hem?
Dankjewel
Héle gave combi zo