Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel II)

Net lag hij wel op de tray welke ze hadden maar natuurlijk geen idee hoeveel ze in stock hebben

11 likes

Jupiter op rubber band

8 likes

Vorige week in Parijs gekocht, samen met de mission to te moon. Wel nog een uurtje in de rij moeten staan.

5 likes

Iemand een MoonSwatch ?
Alles op voorraad behalve Neptune in Lille. Ben hier nog tot 17:30.

3 likes

Hey @BATMAN

Mocht je het nog redden, om er een te pakken te krijgen in Lille: ik zou graag een Moonswatch Mercury willen kopen/overnemen van je.

1 like

Is goed. Over een half uur ga ik opnieuw naar de store.

3 likes

In Lille zag ik in de SwatchStore een dame die naar een batterijwissel vroeg (geen MoonSwatch). De klus was snel geklaard en het “glaasje” werd nog snel even door een borsteltoestel gehaald. (Er is vast een betere benaming voor een dergelijk toestel.)

Heeft al iemand van deze dienst gebruik gemaakt?
Zo ja, tevreden? Of is dit geen aanrader?

Is het niet dat je levenslang je batterij kan verwisselen en het glaasje gepolijst wordt.

1 like

Yes, ik heb het ‘glaasje’ wel eens laten polijsten. Moet zeggen dat het niet super veel hielp, maar ik heb best een flinke kras op mijn Jupiter. Nu gebruik ik zelf gewoon een beetje Polywatch, doet vrijwel hetzelfde. :blush:

2 likes

Stiekem vind ik deze wel echt een leuk ding

16 likes

Superleuk ding! :ok_hand::sunny:

11 likes

Mooi nato bandje👌🏻

1 like

Deze maar weer eens omgeslingerd

6 likes

Grijs…

…of bruin…

11 likes

Zo op de foto voor mij bruin :grin:

1 like

Goedemorgen :sunny: Mijn enige Moonswatch, permanent op zwart Hirsch leer. Lekker comfortabel en licht gewicht.

7 likes

Vandaag op bruine velour suede Rios

12 likes

Mooie kleuren combinatie.

1 like

Dankjewel :+1: Vind ik ook.

1 like