de swatch medewerkers weten inmiddels zelf ook wie scalpers zijn en wie echte verzamelaars. dit soort horloges kunnen ze beter verkopen aan vaste klanten. want ook met zo een loting zal 80% in handen vallen van scalpers
Dat denk ik niet ![]()
Niet genoeg vrees ik. Een protestdemonstratie voor de Swatch winkel lijkt beter.
![]()
Om te garanderen dat de horlogeâs alleen verdeelt worden onder deelnemers met de juiste antwoorden moet je dus wel 1 miljoen inzendingen controleren, lijkt me wat veel werk
Ik zag op reddit een post waarbij een stukje script zat wat aangaf dat die persoon 31/32 had gescoord. Maw het systeem weet wanneer jij op de submit knop duwt al wat jouw score is en of je âgeslaagdâ bent. Ik vermoed bij de open vragen dat gewoon een antwoord typen voldoende is.
Het hele ding zou in Claude gebouwd zijn.
Dat zou inderdaad goed kunnen, naja hoop doet leven zullen we maar zeggen ![]()
Ja er zijn nog maar weinig dingen die zonder ai gemaakt worden. ![]()
Een rexhep rexhepi misschien. Misschien he. Ik weet het niet zeker.
Zelf zou ik het niet zo gauw doen, maar de scheidslijn tussen scalper en verzamelaar is natuurlijk ook maar dun. Wanneer de (tijdelijke) marktwaarde van deze dingen ineens rond de 3k (ik noem maar wat, maar dit bedrag kan voor iedereen anders zijn) komt te liggen, dan gaat even doorschuiven voor veel verzamelaars een verleidelijke optie zijn vrees ik.

Swatch heeft het juiste antwoord op de Beat Time vraag geĂŒpdate. Dan heb ik alles juist. ![]()
Als er iemand wint die niet alle juiste antwoorden heeft gekozen gaat hij waarschijnlijk zijn chatGPT advocaat op hun af sturenâ:yum:![]()
Heerlijke marketing dit.
De âexpertsâ die weten âdat de MoonSwatch-hype allang voorbij isâ zitten weer in hun hokâŠ
![]()
Bij de AP waren sommigen ook al onsterfelijk belachelijk.
Tof bandje/motief!
Is een Monstraps hybrid. ![]()
Erg mooi! ![]()
Iemand al mail gehad??? ![]()
Zeer toffe combo man ![]()