Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel III)

Daar is AI voor :nerd_face:

1 like

Bedankt voor deze zienswijze en het positieve bericht. Ik voel mijn kansen weer wat stijgen! Hadding for the moon :rocket: and back :crazy_face::partying_face:

Ook voor @lasteraar:

Hoe gaat jouw ai controleren of ze de toewijzingen doen aan de juiste personen en of die al zijn vragen goed heeft beantwoord?

Ik snap heus wel dat je ai kan inzetten om de vragen te controleren. :upside_down_face:

Maar zoals ik al zei. Dat gaan ze niet doen.

1 like

Stoppen met refreshen. We kunnen rustig het weekend in tot maandag.

5 likes

Heb je alle vragen juist dan?

Ik denk dat de meesten afvallen door:

@886.7 beat time (NIET @887)
28 rolling planets
14 majestic outfits

Ik vraag me af of iemand op het forum deze 3 vragen juist heeft. Zoniet zit je er sowieso niet bij.

Damn alles goed alleen ook 887 ipv 886.7 :grimacing:

Bij mij kwam dit eruit

Ik heb alleen geen idee meer wat ik heb gekozen bij de outfits :thinking:
28 planets had ik wel. Op basis van:

De verklaring:
Hoewel de originele collectie uit 11 verschillende hemellichamen bestaat (en er dus in eerste instantie 11 rijdende auto’s op tournee gingen in Europa), heeft Swatch de vloot wereldwijd flink uitgebreid om meerdere continenten tegelijkertijd te kunnen bedienen.
Om tegelijkertijd in de Verenigde Staten (van de oost- tot de westkust), Europa, Azië en Australië rond te kunnen rijden, heeft Swatch wereldwijd in totaal 28 Rolling Planets ingezet.

Ik kom aardig in de buurt!

afbeelding|nullxnull

4 likes

Oh. Denk je echt dat ze alle vragen gaan checken en dan toewijzen? (bijvoorbeeld niemand in België heeft de esta goed, maar in NY hebben 789 mensen deze wel goed)

Denk het niet. Denk dat ze gewoon de tombola gebruiken, verdelen per land en boutique. C’est ca. Op naar de volgende release.

4 likes

Dan zit je er sowieso niet bij!

https://youtube.com/shorts/pncvlxXzRgI?si=iBsIbaCX6anYhR5i

3 likes

Jullie mogen geloven wat jullie zelf willen hoor, het staat wel gewoon zo in de regels. Ik hoor het graag als straks iemand geselecteerd is met foutieve antwoorden.

1 like

Ok dus hoef het niet meer te vertellen dan :joy:

Ik heb voor de helft zomaar wat lolligs ingevuld. En de andere helft aan chatgpt gevraagd.

Dat moet goedkomen!

2 likes

Jij ook.

Vandaar de open vragen. Ze kunnen altijd afwijken. Nobody knows and Nobody cares.

Als iemand fouten antwoorden heeft en je hebt een 1969 ‘gewonnen’ en die vertelt jou dat
 wat dan?
Ga je dan een figuurlijk bommetje leggen bij Swatch.

In de regels staat ook dat zij bepalen en zij kunnen afwijken.

3 likes

Misschien leuk om te checken: officiele antwoorden staan nu online op de swatch site
https://www.swatch.com/nl-NL/esta/answers

1 like

Enige waaraan ik twijfel wat ik heb ingevuld is de beat time. :face_with_diagonal_mouth: Voor de rest heb ik alles juist.

Dus Swatch zegt 886.7

886.7 * 86.4
= 76 610.88 seconden
= 21 * 3600 + 16 * 60 + 50.88

Zij zeggen dus om 21:16:50.88? Daar volg ik even niet hoor. LM-5 landde op 21:17:40 Biel Mean Time?

ben benieuwd of ze het echt op decimalen nauwkeurig willen. ik heb het afgerond naar 887, misschien zullen ze dat ook zien als goed antwoord

In jouw geval zou ik nu al mail zenden aan Swatch en je positie claimen op basis van je informatie en kennis.

4 likes

:joy:

:popcorn:

Geniet er nog maar van jongens. Dat mensen iets kunnen bepalen.

3 likes