Omega X Swatch MoonSwatch Where is the blue coming from?

3 likes

Al uitgebreid aanbod gekomen in het Moonswatch topic

1 like

Dat gaan we bij al jouw repeterende foto’s voortaan ook zeggen oké?

26 likes

Welke van de 4 ?
Al deze topics zijn “nogal lang” dus goeie kans dat sommigen (waaronder ik zelf) dat gemist hebben.

Dus #doeslief ipv het afkappen van een mede forum lid.

2 likes

Het is gewoon een Smurfen horloge.

1 like

Ik vraag me af of dit niet na verloop van tijd ophoudt en dat het alleen een oppervlakte probleem is. Wel maf dat dit alleen nog maar op de Neptunus te zien is geweest.

1 like

Is dit nu een echte “betrouwbare” test. Ik zeg niet dat dit fake is maar ik bedoel daarmee te zeggen dat het heel makkelijk is om wattenstaafje te behandelen met een spulletje dat blauw wordt als er water bij komt.
Vind het apart dat dit nu naar boven komt. Swatch maakt toch al jaren horloges van dat spul. En nu wordt het pas ontdekt?

1 like

Ja want daar heeft zo iemand als Random Rob ook echt een belang bij om dat te doen…

4 likes

Precies daarom zeg ik ook niet dat dit fake is. (ik ken heel die kerel verder niet)
Maar Swatch maakt deze kasten al even. En nu met de moonswatch komt dit ineens naar boven. Dat vind ik wel apart

1 like

Voor hoeveel euro?

1 like

Volgens mij enkel met de blauwe versie en niet met andere kleuren. Ik weet niet of Swatch meer modellen heeft van dit materiaal in deze specifieke blauwe kleur.

1 like

Beetje terpetine er op hard vrijven en bam die is blauw

1 like