Omega x Swatch via Marktplaats en echtheid

Vraagje aan de forumleden hier. :smile:

Sinds de lancering ben ik best wel verkocht aan de Omega X Swatch ‘‘hype’’ en wil ik er best wel graag eentje aanschaffen. Ben alleen door drukte en het ver weg wonen van de officiële shops nooit in de gelegenheid om eentje aan te schaffen. Als ze alleen al voorradig zijn.

Nu zag ik hier eentje op het forum in het blauw, en bassie was uiteraard te laat. :yum:
Nu staan ze natuurlijk ook wel op Chrono of Marktplaats, maar meer betalen dan de nieuwprijs vindt ik echt uitmelkerij van de hype als ik het zo mag vernoemen.

Nu luidt de vraag, want ik hoorde dat er ook genoeg fakes zijn. Hoe ik eentje kan herkennen.

Zoals deze lijkt me prima en goed geprijsd:

https://www.marktplaats.nl/v/sieraden-tassen-en-uiterlijk/horloges-heren/m1902061893-omega-swatch-bioceramic?_gl=11jgug3b_gaNTQ5MTY2MjAwLjE2NDIyODg4OTM._ga_GYS69R7SLQ*MTY2NjcyNzMwMS4xNzMuMS4xNjY2NzI3Nzc0LjAuMC4w

Met bon, dus wel echt lijkt me?

En zoals deze: https://www.marktplaats.nl/v/sieraden-tassen-en-uiterlijk/horloges-heren/m1900176658-omega-x-swatch-mission-to-the-moon-en-mercury

Lijkt me fake, gezien ie het ook over staal en saffier heeft. Maar wel de officiële doos en alles?

Naja misschien weten jullie wat tips, de echten zijn van plastic toch? Affin wat zeg ik. kunststoffen materialen! :grin:

1 like

Staal en saffier hebben niets met de MoonSwatch te maken, Finger weg. En die prijs :joy::joy:

2 likes

Hij zegt het zelf in de tekst bij de advertentie: in tegenstelling tot de originele.
Nep dus.

1 like

Bedankt voor de reacties, inmiddels via chrono een normaal geprijsd exemplaar gevonden.

Bij de tweede advertentie staat er toch ook dat “in tegenstelling tot het origineel…”. Duidelijker kan niet. En dan inderdaad die weggeefprijs in het licht van de huidige hype…

Nep, deze komen van AliExpress kosten daar ongeveer 45 euro. Dus lekker vanaf blijven.

Je schrijft : Lijkt me fake, gezien ie het ook over staal en saffier heeft. Maar wel de officiële doos en alles?

:thinking: Staat zelfs in de advertentie dat het een Fake is :roll_eyes: