Omega x Swatch

Top. Doe jij 'm dan weg?

4 likes

Nu blijkbaar 24 maart zag ik in dat videootje.

Uranus zal wel populair worden dan.

5 likes

Natuurlijk niet. Mag hopen dat Omega toch wel wat beter nadenkt. En heb daar opzich wel vertrouwen in. Omega is nu ook duidelijk de marketing strategie van Rolex aan het implementeren. Ze zijn gestopt met limited edition maar hebben modellen die een gelimiteerde productie hebben. Daarmee komt de wet van vraag en aanbod om de hoek kijken en dat lijkt z’n vruchten af te werpen. Kijk maar naar de 321 Speedmaster Ed White of de Snoopy.

Ach, nee. Het maakt dat de Speedmaster bij een ander publiek in beeld kan komen. Dat is helemaal niet zo’n verkeerde zet. Omega x Swatch: een opstapje naar het echte werk!

1 like

Omdat?!

Denk je echt dat er mensen geen Speedmaster kopen omdat er ook een Swatch te koop is?!

Persoonlijk denk ik dat het juist bijdraagt aan de beleving.
Bij de niet-klanten/jonge mensen kan dit het vuurtje aanwakkeren en kunnen ze een klein stukje van de “Moonwatch” ervaring genieten. Zie het dan als een “gateway drug” naar een echte Speedy.

Voor de klanten/Speedy fanaten is het een mooie cross-sell, die kopen het hele setje voor zichzelf of verblijden vrienden en familie ermee.

Volgens mij gewoon weer een schot in de roos dit.

9 likes

:point_up:t2:

Luister naar de wijze man hierboven. RJ was ook helemaal hyped, maar ik kreeg het niet losgepeuterd.

8 likes

Ik heb deze opmerking trouwens even gekopieerd om voor je voeten te werpen als je overmorgen helemaal hyped 10 van die dingen hebt besteld.

7 likes

Als ze paar honderd euro per stuk zijn zou ik het voor de complete set en de fun wel overwegen.
Dan hebben we meteen een leuke 10 piece side collectie.

2 likes

Ik ook. Ik ben heel benieuwd naar aankomend weekeinde!

1 like

Ik was vandaag in de Swatch winkel in Rotterdam om met mijn dochter een Flik-Flak uit te zoeken. Daar vertelde de verkoopster mij dat ze ook niet wisten wat het precies was. Er stond een dichte koffer in de winkel. Ze vertelde me dat ze wel had vernomen dat de horloges ongeveer € 250,- per stuk gaan kosten.

3 likes

Die verkoopprijs kan ik me niet voorstellen.

Hmm dat klinkt heel aantrekkelijk. :ok_hand: Qua prijsstelling dan. Ik dacht eerder 1500 tot 1900 euro. Laten we wel zijn, er staat ook Omega op de dial.

2 likes

Voor een quartz chronootje met het speedmaster design? Waarom niet?

4 likes

Heb je hem toevallig nog gehoord over een Speedy Tuesday 3? Daar kijk ik nog meer naar uit.

1 like

Omdat er zoals hier boven genoemd toch omega op de dial staat. Gezien hun huidige strategie kan ik die even niet rijmen.

Het wordt een Bioceramic speedy-swatch met bijpassende swatch(es)
Die mevrouw heeft wel een grote doos. :flushed: eehhhh, houdt een een grote doos vast.
Of:
Koop / spaar eerst alle Swatches uit die serie voordat je in aanmerking komt om voor de Speedy te gaan.
Binnen 50 seconden uitverkocht en voor het x voudige hierna op C24.
https://uhrforum.de/attachments/614bfe41-0d56-4336-972f-be90767a1b7a-jpeg.4388683/

1 like

Staat er omega op de dial? Staat alleen op de kroon volgens mij, of ik heb het ergens gemist.

Als ze het verkopen als een Swatch, met een klein beetje premium omega branding is het heel anders dan 't verkopen als een skirre omega.

In dat laatste geval dumpt RLC wellicht toch z’n speedmaster :popcorn:

Ik verwacht iets met het design van Omega en de kwaliteit van Swatch. Een paar honderd euro is dan helemaal niet ondenkbaar.

2 likes

Tsja of al te veel. :pinching_hand:

1 like