En dan denk je: joh laat ik gewoon 5x een foto plaatsen
Ja, ik hoop dat meer er zo over denken. Het is aan Swatch om de voorraden lekker op te pompen komende tijd.
Ik hoorde van een kennis van me die in de rij staat, dat je gewoon je naam doorgeeft en je telefoon nummer, en gebeld word als je aan de beurt bent.
En de gekte is begonnen…
Met tientallen/honderden miljoenen mensen wereldwijd die het prima vinden om met een fake horloge rond te lopen zou dit nog eens de volgende bubbel kunnen zijn…echt doodzonde voor de liefhebbers…
Ik ben benieuwd hoe laat de eerste op Marktplaats wordt aangeboden. 10.05?
Zo achterhaald dat staal, daar hebben nooit rijen voor gestaan. Nee Ralph je hebt geluk als je deze volgende week nog kan inruilen voor zo een plastic examplaar
Respect dat je de sluiting zo krasvrij weet te houden. Of je maakt je leven heel moeilijk of het is een gave.
Bij mij zit het staal van m’n sluiting in de bar of de bar bekrast m’n sluiting
Een paar dagen niet veel online geweest. Kan iemand mij in 2 zinnen uitleggen wat de hype is. Ik snap dat t een grappige samenwerking is met kekke kleurtjes en een leuke woordspeling enzo maar zit er verder iets achter wat ik mis?
Safe queen, wordt nooit gedragen, is een investeringsstuk natuurlijk !
Mooi woord. Symbolisch ook.
Alsjeblieft
Geld verdienen op een mogelijk limited exemplaar
Je zegt het precies goed mijn inziens. Verder is het vermakelijk om dit topic te volgen.
Staat inmiddels op 750 ballen…
En jij bent RLC of is dat de enige echte
Haha grapjas. Identiteitsfraude!!!
Never going to happen. Pauperplaats zou een betere naam zijn…
100% hij
‘Grapje’ over de rug van onze Ralph
Hahaha al die mensen die in de rij staan voor een plastic horloge. Het lijkt de eerste iPhone release wel.
Waarschijnlijk is het horloge over een week of 2/3 gewoon online te bestellen en liggen de horloges ook bij de normale juweliers in de winkel.