Omega x Swatch

Onzin. Voor diezelfde 250 koop je een Submariner die veel meer op een Sub lijkt dan de beste Swatch collab ook.
Mensen willen dit horloge omdat het een echte Omega is.

1 like

Tweedehands in Belgie zijn ze ook al vertrokken.

3 likes

Stelletje misgunners hier zo op de zaterdagochtend. In plaats van huilen dat je verantwoordelijkheden hebt, kan je het die mensen ook gunnen dat ze zoveel over hebben voor een horloge, of een paar honderd euro winst.

1 like

Om 10 uur pas toch of zijn ze eerder open gegaan?

Godsamme wat een gelul

8 likes

Als ik gok toch meer dan 1000 in de rij in Brussel

Een paar jaar geleden deed Aston Martin het met de Cygnet (een ‘omgebouwde’ Toyota Aygo/Citroën C1). Wel met een hele andere insteek die mi geniaal was: Je kon er alleen 1 kooen als je een Aston kocht, het was (even zonder te googlen) bedoel om emissie normen te halen.

1 like

Hoe kan jij als meest principiële quartz basher op het forum (shitters toch?) in een aantal dagen zo 180 graden van mening veranderen?

4 likes

Mooi horloge of niet, vermakelijk is het wel om mee te gluren vanaf de zijlijn :laughing:

1 like

Toch wel vermakelijk. Swatch heeft blijkbaar de Rolex marketing doorontwikkeld.

Breng een plastic klokje uit met batterij uurwerkje dat een productie kost van €25 en verkoop het voor 10x zoveel. Geef het een uiterlijk van een duurder iconisch horloge en houd het exclusief (alleen in geselecteerde Swatch stores). Horlogefora ontploffen en mensen gaan ervoor uren in de rij staan. Terwijl het maandag online te bestellen is.

Vind ik de moonswatch helemaal niks? Nee, ik zou wel opteren voor een lichtblauwe. En ga hem online bestellen. En mocht dat niet lukken, helaas pindakaas. Het gaat om een hebbedingetje.

11 likes

Een ieder die denkt dat dit horloge makkelijker online verkrijgbaar wordt, wens ik veel sterkte. Ook aan een ieder die denkt dat het wel mee zal vallen met de hype, wens ik niets dan goeds.

4 likes

:joy: :joy: :joy:

HET IS LETTERLIJK EEN SWATCH !!

• is plastic
  • is goedkope quartz
  • staat swatch op
  • wordt verkocht in swatch winkels

Dit is dus precies wat ik bedoel, mensen denken dat dit een Omega is of gaan doen alsof.
Wat heeft dit met haute horlology te maken ? Welk handwerk zit hierin ? Wat heeft de Omega fabriek in hemelsnaam aan dit ding gedaan ???

Sorry dude, dit is géén Omega

9 likes

Heb er zijdelings iets van meegekregen, maar heeft Aston toen invloed gehad op die auto ?

Welke neem jij? Ik neem een flat white …

5 likes

Staat er nog een rij?

3 likes

Denk dat de hype voorbij is, er wordt hier weinig gepost

7 likes

:rofl:

2 likes

Iedereen teleurgesteld, de één na de ander straks in blauwe gedeelte .

1 like
6 likes