Omega x Swatch

Ah kom op nou. Er zjn toch belangrijker dingen nu dan idiote prijzen voor een Swatch vragen… :no_mouth:

En dan “Professionele handelaar”. Yeah right, een coke-dealer is ook een professional. :expressionless:

4 likes

Misschien is het geen winstbejag en storten ze het geld op een rekening van een goed doel? :rofl:

Tja en dan die knuppels die allemaal teveel voor dit horloge betalen, terwijl binnenkort gewoon alle modellen online te bestellen zijn…

1 like

Oh dat is prima. Ik scrollde gewoon naar boven en kwam daar de stortvloed van persoonlijke aanvallen en onder de gordel opmerkingen van deze en gene tegen. Ik weet dat ze vaker de degens kruisen, maar dit is meer niveau peuterspeelzaal.

Als er kwaliteitsdingetjes zijn kan het geen kwaad die te melden en te bespreken natuurlijk.

Ik was even bang dat ik al op de blokkeerlijst stond :sweat:. Nu ga ik met een gerust hart slapen. Welterusten en een prettige werkweek gewenst!

1 like

afbeelding

1 like

Meer filmpjes en foto’s gezien. Ben nu stukken minder enthousiast over de moon swatch.
Die 250 euro blijft lekker in mijn portomonee.

Vertel. In het kort graag. Moet zo slapen

Mandje.

Heeft iemand hier een gele? :face_with_hand_over_mouth:

Enige met een sunburst wijzerplaat…

Vraag me af waarom bij de gele alleen…

Hihihihihihi

1 like

Hoe veel mensen staan er paraat bij de Swatch site?

Sun :sun_with_face:

Kunnen we geen notificatie krijgen. Ben nog niet uit welke kleur

1 like

Er gaat niks gebeuren om 00:00 geloof me nou maar

2 likes

Nog 4 minuten en we weten het.

1 like

Ik was er heel snel bij en heb er eentje kunnen bestellen. Andere mensen hier ook nog geluk gehad?

3 likes

Hou op man

1 like

We zijn genaaid, helemaal niks te koop om 00:00

1 like

Heb er 20 besteld. Jammer heren.

1 like