Omega x Swatch

Ach hij zal er ook wel in andere kleuren zijn toch? :smile: Ik maak me vooral zorgen om de plaatsing en grootte van de sub-dials. Wordt dit horloge 52mm ofzo? :astonished:

1 like

229 USD, van een man in een regenjas.

2 likes

Als ik dit

Vergelijk met die foto van jou dan klopt er al een boel niet.
Dus fake lijkt aannemelijk.

Qua formaat, tja de huidige bio organische exemplaren vind ik aftands groot. Dus het zou me niet verassen.

2 likes

Hmm je hebt gelijk! Ik mis de… hoe noemen ze dat bij de Speedy? .I.

2 likes

Precies dat :slight_smile:
And so the saga continues….

2 likes

Ik vermoed en hoop dat ze voor 43mm gaan zoals het origineel…

1 like

Wat dragen deze astronauten hier. :face_with_monocle:

Is het… de MoonSwatch? :joy:

En kaplaarzen en een broodtrommeltje. :roll_eyes: Alsof ze naar de bouwkeet lopen. :face_with_raised_eyebrow:

2 likes

Ja , zijn gewoon asbest saneerders volgens mij :grin:

5 likes

Edit: fake photoshop

1 like

Het is maar een bijzonder ontwerp, ongelijke subdials storen mij het meest. En er is duidelijk een compromis gesloten over de te voeren naam, ze zetten er gewoon alles op.

Ik loop er nog niet warm voor.

1 like

Ze zijn al een fake ervan aan het maken in China zo te zien :woozy_face:

2 likes

Denk wel dat dit 1 van de 11 is hoor. Nu nog even wachten op de andere kleurtjes en zien welke ik graag wil hebben :sunglasses:

Aan 229 usd een no-brainer.

3 likes

Voor dat bedrag een grappig ding toch.

Ik hoef ‘m trouwens niet

Dit is een photoshop op basis van een echte speedmaster; kijk maar naar de markers op 3 en 9 uur. Die zijn korter om ruimte te maken voor de subdials, maar bij de swatch zitten die op een andere plek dus de markers hoeven niet korter :wink:

4 likes

Hmmm je lijkt gelijk te hebben!

1 like

Verder klopt de marker op 12 uur niet. In de previews kun je zien dat daar twee lumedots staan:

1 like

Helemaal waar. Mooi zo, ik vond dit ontwerp al ok maar het zal nog mooier worden gebaseerd op de previews.

2 likes

Ik denk ook dat hij er beter uit komt te zien dan die photoshop. Ben heel benieuwd; lijkt mij best een leuk hebbeding :blush: :yum:

Wel leuk dat er nu al voor- en tegenstanders zijn. Ik wil het ding eerst in het geheel zien.

3 likes

Zou top zijn. Hopen dat ze het niet limiteren en maar een beperkt aantal maken zodat de doorsnee liefhebber er ook gewoon een kan kopen voor een normale prijs.

4 likes