Dat inderdaad.
De man kan het bedrijf Rolex kopen met het kleingeld in z’n achterzak, en draagt een Casio’tje. Iets met zelfwaarde en zelfvertrouwen
Dat inderdaad.
De man kan het bedrijf Rolex kopen met het kleingeld in z’n achterzak, en draagt een Casio’tje. Iets met zelfwaarde en zelfvertrouwen
Typetje RLC is weer flink aanwezig de laatste tijd.
I know, ben nou eenmaal een sucker voor staal, handvaardigheid en moeilijk technisch gedoe. Ondanks dat ik weet dat er maar 1 original MoonSwatch is, ben ik toch voor die zware gegaan
Denk dat veel jeugd beder kijk dan alleen rolex en dat zou later gunstig kunnen zijn en naturlijk dat op markt plaats de oude moddel meer waarde kunnen krijgen en dat zou weer goed zijn voor merk betrouwbaarheid op waarde oogpunt
Ik zou wel willen weten hoe ik mensen kan blokken op dit forum…
Net langsgeeeest. Enige wat ze weten is dat het de komende drie maanden aangevuld zal worden.
Snap het vergelijk, maar juist bij Rolex kan dit nou net niet😉
misschien hadden ze er geen omega op moeten zetten dan. Doet me denken aan de geveugelde quote (ja pun intended): if it looks like a duck swims like a duck and quacks like a duck then it probably is a duck
Brand value is wat anders dan enterprise value.
Of, en dit komt misschien als een schok voor sommigen hier, interesseert hij zich geen klote voor horloges. Je weet wel, net als 95% van de wereldbevolking.
Je gaat naar het profiel van R… ik bedoel die gene. dan zie je een balkje staan ‘‘Normaal’’
dan kun je zelf kiezen welke van de 2
Whut what?
Ik snap niet wat hier zo moeilijk aan is. Sommige mensen, hoe rijk ze ook zijn, interesseren zich niet voor dure horloges.
Of is dit tongue in cheek en mis ik het compleet?
Zou wel mooi zijn, als dit inderdaad zo is. Dat eerste deel dan. Die collectors case boeit me niet. Ik ga er zeker geen 11 kopen. Maar eentje, voor de zomer, vind ik wel leuk!
Ja precies, Zou zelf nog 2 modellen willen hebben voor retail prijs
hmja haha. we zullen zien
Of een hele dure Swatch…
Heb die van mij al weg gedaan🤭 sorry boys haha