En toch snap ik het.
Ik heb een blauwe Speedy van 8k+
Natuurlijk is het anders, maar ergens wel ‘degradatie’. Al zijn het natuurlijk Swatches, geen Omega’s. Het staat er wel op.
En toch snap ik het.
Ik heb een blauwe Speedy van 8k+
Natuurlijk is het anders, maar ergens wel ‘degradatie’. Al zijn het natuurlijk Swatches, geen Omega’s. Het staat er wel op.
Zouden ze alleen bij de officiële Swatch winkels te koop zijn? Of ook bij certified retailers?
Wat ik begrijp alleen bij de eigen winkels en ook niet allemaal, Utrecht is een eigen winkel maar krijgt ze niet.
Cool dat ze allemaal net wat andere details hebben.
Hoewel geel niet mijn kleur is, vind ik de “zon versie” met sunburst-dail een gaaf detail.
Dat is ruk, dan zal het wel storm lopen bij die 2 of 3 winkels die ze hebben.
Dan moet ik al naar centrum Brussel voor eentje, zonder te weten of ze niet uitverkocht gaan zijn
Als iemand naar Amsterdam gaat om er eentje te kopen, en die besluit er ook maar eentje voor zichzelf mee te nemen, zou die persoon misschien ook een voor mij mee willen nemen? Ik betaal vooraf natuurlijk.
Ik denk idd wel dat je in de rij moet staan nog voordat het licht wordt. Vergeet je HF-button niet.
Dat denk ik niet, Jasper. Swatch bij Inno Gallery in de Veldstraat en op de hoek Dampoortstraat. Weet niet of ze die gaan hebben maar ze staan wel op de Swatch site.
Blijkbaar kan je ook bij bepaalde partners terecht, ik had bvb gehoord de grote Inno’s.
Op de site staan een hoop service centers, maar uit bovenstaande berichten begrijp ik dat het alleen bij de officiële winkels van Swatch zelf te koop komt tijdens de release.
Hoe dichter bij dord
Zou best kunnen. Had dit niet gezien.
Het is inderdaad niet duidelijk wie ze wel en niet zal hebben. Even de aankondiging afwachten en dan eens rondbellen dus
Hoe dichter bij mij.
From Swatch customer service: “Our new Omega X Swatch collection will be available to purchase for a limited time in Swatch stores only on March 26th, 2022 .”
Daar werkt maar broer maar dat dat iets met Swatch te maken heeft weet ik zo net niet.