Omega x Swatch

Als iedereen die er hier in de store weet te bemachtigen nou een extra koopt en die gewoon voor list in het blauw zet, helpen we elkaar mooi! In de spirit van HF :grin::+1:.

Deze twee hebben mijn voorkeur. Die zandkleurige is naast de zwarte ook erg gaaf :smiling_face_with_three_hearts:.

12 likes

Ik houd me ook aanbevolen als iemand er maar 1 gaat kopen. Maak het van tevoren over :v:t2:

Wauw die bruine en die grijze zijn beide super. Als ze niet limited zijn komen ze 100%

Grijs (en evt geel) voor mij. Wow!

Nu nog een winkel zien te vinden… (Of een aardige HF’er die een dinerchequeje extra wil verdienen :wink::+1:t2:)

11 likes

ik houd me ook aanbevolen als iemand een extra weet te bemachtigen

Ik voorspel dat dit he-le-maal uit de klauwen gaat lopen. Niet gelimiteerd maar natuurlijk kunnen ze de vraag niet aan aka ze hebben ze nooit op voorraad en iedereen gaat ze voor dikke winst door verkopen. Welcome to the hype train …. Maar ik wil ze ook :rofl:

2 likes

Citaat Wat ik begrijp alleen bij de eigen winkels en ook niet allemaal, Utrecht is een eigen winkel maar krijgt ze niet.

Wat is jouw bron?

Dat is een bedrijf die schepen bevoorraad. Regelmatig gelost, je kan er voor de poort gaan staan maar denk met weinig resultaat.

Ik vind ze gaaf :smiley:
Zou denk ik voor de gele of lichtblauwe gaan.
Maar om nou uren in de rij te gaan staan bij een swatch shop… en dan erachter komen dat er alleen nog een ligt in de kleur die je het minst aanstaat :grimacing::rofl:

1 like

Ik zie het al voor me dat ik zaterdag in de Kalverstraat aan kom rond een uur of negen en ik zie mensen in slaapzakken liggen… zou het echt? :joy:

1 like

Zou vooral grappig zijn als ze echt RUIM voldoende hebben en er een gigantische rij staat.

1 like

Ik denk niet dat je hier één van kunt bemachtigen. No way. Misschien de roze.

Wie had gedacht dat er net voor 30/03 enkel over Omega gepraat ging worden 🥲
Elk deelnemend Watches & Wonders merk krabt in z’n haar.

The Swatch marketing boys still got it.

20 likes

Ftfy. Na al die flops is “still” wat teveel eer.

1 like

Tgoh ze deden in de jaren 80 eigenlijk net hetzelfde. Bringing watches to the masses. Je zet er Omega op zodat iedereen het een koopje van jewelste vindt, en terwijl kost het je in productie nog geen tientje. Ondertussen zorg je dat een volledig nieuwe generatie straks een ‘echte’ Speedmaster wil. Briljant.

10 likes

Exact!

En het is niet dat dit afbreuk doet aan de “echte” Speedmasters. Ik heb zelf eentje en ik vind deze wel leuk voor erbij. Geniale marketing dit! :+1:

4 likes

Deze bestaat niet, volgens mij, met de volledig zwarte wijzerplaat. Lijkt te veel op de officiële speedmaster. De swatch heeft een grijze plaat

#metoonot

Ik zie net zoveel mensen met een ‘echte speedmaster’ die compleet verbijsterd zijn met de verbastering van hun graal naar een plastic prullaria.

De TupperwaremasteR.

6 likes