Dit zou echt de beste inkoopactie in de geschiedenis van het forum zijn.
Hmmm… Dit jaar is het 50e jubileum van de allerlaatste maanlanding… Maar weet niet of dat hier over gaat.
‘Enjoy the mission’… Missie… Milieu? Swatches zijn van plastic (doorgaans), iets met sustainability? Bioplastic Omega?
benieuwd!
Dat zou wat zijn, een System51 Omega Spacemaster met een door Lego ontwikkelde biologisch geproduceerde kast.
Een omega waar op alle kanten aan beknibbeld is met plastic onderdelen.
Zeg maar zoals tag heuer deze dagen
Ze hebben wel al gehint op een nieuw materiaal he. “Bioceramic” wat voor 2/3 uit ceramic bestaat.
Hoger of lager dan? Ik vind Mido juist wel gelijk aan Certina en Hamilton.
Mido is nice, alleen volgens mij zijn ze wel een beetje aan het beknibbelen. Geen schroeven meer maar pushpins enzo… zonde
Ik ben wel echt heel benieuwd! Bijzondere stap om wat samen met Swatch te doen. Maar aan de andere kant Swatch is de grote redding geweest van het merendeel zo niet alle andere merken die onder de Swatch group vallen. Zonder Swatch waren er een hele hoop niet meer geweest na de Quartz crisis…
Het staat al vol met marketing en hype fluff.
2/3 ceramic, 1/3 castor oil = sustainable
Ik vraag me toch echt af hoe zich dat verhoud tot het zeer goed recyclebare RVS van een normaal horloge.
Tuurlijk metaal moet gewonnen worden, bewerkt worden tot RVS enz.
Voor castor oil moet je een boomgaard met planten in leven houden.
Ik vraag het me echt serieus af of dat het echt meer sustainable is, of dat erg een marketing stagiair aan het werk is.
In b4: “First Swatch on the moon”
Je zou je natuurlijk kunnen afvragen of de sustainability van je horloge überhaupt iets toevoegt?!
- Groene vegan horloges plz!
- Wat kan mij het bommen joh!
0 stemmers
TAG Heuer in de jaren 90 misschien… Waarom heb je deze mening over TAG van tegenwoordig?
Wat zou dat lachen zijn als dit een 1 april grap was he
Alle horlogegekkies in de rats.
Een Speedmaster met een batterijtje
Aankondiging is 26 maart. Dus denk niet dat het een 1 april grap is…
Wie weet beginnen ze met de eerste teasers op de 26e en rekken ze het tot de 1e?
Just thinkin’
Tuurlijk want een Rolex is op elke hoek te koop
en dan maar wachten tot je aan de beurt bent voor een Steinhart