Omega x Swatch

Een Speedy draagt absoluut niet groot toch? Ik heb maar 17cm polsen en ik vind het perfect gaan. De twisted lugs maken het geheel eleganter en de bezel is maar 40mm.
PS: De doorsnee Swatch Gent maat is 41mm.

6 likes

Het zijn gewoon leuke kleurtjes voor van de zomer, en na de zomer verdwijnen ze weer in de rommelbak.
Voor 250 euro hoef je niet echt op te letten of je tegen de deurstijl aanloopt zeg maar. leuk zomerklokje zeg ik, de aarde trekt mij wel. en 42 kan ik makkelijk hebben.

1 like

Ik verwacht dezelfde dag al de eerste swomegas in het blauw te zien.

“Toch geen connectie mee dus voor €300 is ie van jou, dat heb ik er ook voor betaald!”

3 likes

FTFY.

1 like

Kast is precies dezelfde maat als de speedy pro. Kom jij continu mensen tegen die een speedy pro veel te groot vinden? :thinking:
En een deel van die 42 komt door de asymmetrische kast; bezel is zoals hierboven al gezegd 40 mm.

1 like

EUR 300 wil ik er graag voor betalen hoor. dat zou ik aan parkeren e.d. ook kwijt zijn.
dus als iemand EUR 50 wil verdienen voor een mercury dan houd ik me aanbevolen. wink wink :wink:

2 likes

los van of het wel niet of niet de juiste waarde vertegenwoordigd voor een horloge als dit. Is 250 euro toch nog steeds best serieus veel geld.

Skirre niffo.

1 like

Fair, als een horloge dat voor 5k te koop staat in het blauw bij 3k opeens de “voor dit bedrag heb ik hem ook aangeschaft”-threshold bereikt, dan moet dit ook kunnen. 500 it is.

Sorry man, prijs is zojuist op 500 gezet. Supply & demand enzo, je weet hoe het is :man_shrugging:

6 likes

Ik zal zaterdag ochtend eens kijken in de koopsloot wat er aan de hand is daar.

Er staan er al op ebay voor een fortuin :rofl:

3 likes

42mm incl crownguards. De bezel is slechts 40mm breed. Wijzerplaat nog een stuk minder. Lugs zijn niet lang. Ook laag gewicht met de plastic kast. Zal dus wel meevallen denk ik.

3 likes

Cool, ik heb al een 1171/633 bracelet liggen.

2 likes

8 bids ? wtf ? lol

Vragen kan altijd
 gewoon hopen op een idioot die denkt dat het een exclusieve limited is.

Mwa, ik sta pas te kijken als t ook daadwerkelijk betaald wordt. Je hebt ook mensen die gigantisch bieden op concurrerende advertenties zodat die van henzelf redelijker geprijsd lijkt eh :rofl:

Heb het al eerder gezegd maar er is op ebay geen koopverplichting. DIe mensen zijn gewoon aan het trollen. Dat zie je vaker op ebay bij dit soort dingen.

1 like

Zaterdag ff kijken of er nog wat te verdienen valt met behulp van het blauwe gedeelte :see_no_evil:

1 like

Ja de traditionele kleuren zijn nog wel gaaf, die candy kleuren is voor de leuk erbij.

2 likes

Dat moet op marktplaats.

1 like

maar je krijgt er ook een glimlach van me bij he.

1 like