Omega x Swatch

Dit fout is al eerder gemaakt toch?

:joy::v:

1 like

Waar komen deze foto’s trouwens vandaan? Eerste keer dat we iets van de dial zien.

1 like

Het is aftellen naar de eerste fanboy die gaat zeggen dat dit gewoon een flauw afkooksel is van die keer dat Rolex met alternatieve materialen geƫxperimenteerd had :eyes:

6 likes

Ongetwijfeld. Ze kunnen zeggen wat ze willen, maar hierbij vergeleken is Rolex maar een saaie boel.

Foute uitlijning :stuck_out_tongue_winking_eye:

9 likes

Dadelijk word t een snoopy. Eens kijken hoe hard t dan gaat. :fire:

FTFY

Rolex doet niet meer aan quartzjes he :stuck_out_tongue:

Revolution watch heeft ze net gepost!

1 like

Het lijkt een soort plastieken quartz Speedmaster te gaan worden. Best cool.
Ik denk sub 1k want nog meer een Swatch dan een Omega.

1 versie met zwarte dial, andere met witte.

Het idee van een goedkope Speedy is natuurlijk slim. En dan die Swatch branding erbij om Omega niet naar beneden te halen qua image.

Ze gaan buiten vliegen (pun intended).

5 likes

Ik denk dat je helemaal gelijk hebt. Geen gekke strategie. Halszaak gaat de prijs zijn.

3 likes

Ik gok een 650/750 euro.
Kan evengoed regio 1500 worden maar dat denk ik niet.

3 likes

vind ik veel geld voor een quartzje met plastic case…

Ik niet. Als ie iet of wat aantrekkelijk is ga ik de Swatch shop bellen. Nooit gedacht dat ooit te zeggen :rofl:

5 likes

Ik geef ze nog wel eens weg als verjaardagscadeautjes… net als flik-flak’s :rofl: .
Deze lijkt me daar -sowieso- wel te duur voor.

1 like

Bestaat er zoiets als een Swatch shop? :joy:

Ik denk dat er een grote kern van waarheid zit in je verhaal. Dit haalt wel flink de wind uit de zeilen van Rolex. :sweat_smile: Niemand die het volgende week nog over de nieuwe releases heeft. :see_no_evil:

ā€œFOUR 4 ā€¦ā€ JEWELS ??

Chrono Quartz. :astonished: :joy:

Dat maak ik zelf wel uit :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Zou die 38% procent van de speedy pro wegen? Dat zou 61 gram zijn.

Het materiaal leent zich daar wel voor denk ik, een titanium horloge weegt 74g (Cover girl).

1 like