Mwa, wel minder. 9870 is 822 per maand en het horloge dus 235. Gemiddeld inkomen onder tweeverdieners was 6k per maand in 2021. Als die verhoudingen hetzelfde blijven had een speedy nu 1715eu bij een AD moeten kosten.
Klopt. Horloges zijn zeker veel duurder geworden nadat het ‘luxe’ goederen zijn geworden versus gebruiksvoorwerpen.
De horloges komen ook gewoon online… dus in de rij staan is meer tijdverspilling, tenzij je als eerste een Moonswatch wilt hebben… succes met in de rij staan voor iedereen die gaat! Neem koffie mee en laat je vriendin/vrouw thuis.
En zorg dat ze, als ze toch meegaat, niet met een creditcard de PC Hooftstraat in loopt, want dan jij met je Swatch echt heel wat goedkoper uit
Tot nu toe heb ik genoten van dit topic
Ja, het geeft wel afleiding in deze uitdagende tijden. Jemig de pemig.
Eerste keer dat ik een officiele Swatch reply zie dat ze later gewoon online beschikbaar komen ook. Dat maakt in de rij gaan staan een stuk minder nodig vanuit mijn optiek.
Ja,maar je wil er toch een met een laag nummer?
O, wacht…
De CEO wil gewoon goede kwartaalcijfers halen.
Plastic Swatch Omegas en HF wordt gek…
Ik ben in de minderheid gok ik, maar ik vind het maar een slappe Ali versie en zou er de meerwaarde niet van snappen.
Denk dat het erg tegenvalt om de pols.
Daarom is ie ook maar €250 …
Dat had ik 2x met de ‘echte’…
Keramische Omega’s/Swatches*
True, plastic ogende horloges bedoel ik.
Ik vind 250 euro een hoop geld voor een plastic-achtig horloge met een klittebandbandje en een quartz uurwerk.
Ik zie de fotos graag tegemoet. Misschien word ik wel verrast.
Vind hem om de pols bij die Fratelo dude ook niet heel mooi uitkomen. Wellicht dat de fotos op HF beter zijn.
Aardige rollade die pols
Bioceramisch…
Topsporter van huis uit