Omega x Swatch

6 likes

Dit wordt of geweldig of een Omega teleurstelling

6 likes

Donderdag maar ff naar de swatch winkel samen met de rest van HF.

2 likes

Quartz aan de layout te zien

We weten het in de nacht van 24 op 25 maart, of is het van 23 op 24 maart?

Zullen vast geen Swatch prijzen zijn. Zou niet goed voor het imago van de Speedmaster zijn. Als er ook Swatch Speedmasters zijn voor paar honderd euro.

1 like

Als het geweldig is zijn ze overal ter wereld binnen een nanoseconde uitverkocht tot het eind der tijden, dus een teleurstelling wordt het sowieso.

1 like

Ok, dus het moet gaan om gekleurde Speedy clones met een quartz uurwerk, themed op de maan en planeten. Als de prijs ok is, dan wil ik dat best overwegen.

1 like

Als ik een gokje mag wagen;

Ik gok op een set van 10 Swatch Speedmasters (voor ieder hemellichaam één), gemaakt in bioceramic en geleverd in verschillende kleurtjes. https://www.swatch.com/nl-nl/bioceramic.html. Los te koop maar ook als boxset in een custom koffer.

Gezien de brede campagne die ze aan het opbouwen zijn verwacht ik geen LE, maar “gewoon verkrijgbaar”.
Anders gaan ze niet in kranten publiceren.

Zoiets?

14 likes

Nu wil ik hem niet meer.

5 likes

Het is wel Omega hé, dus waarschijnlijk een LE met 54000 ongenummerde exemplaren.

3 likes

Ben benieuwd met wat voor prijs ze komen. Swatch prijzen voor een Speedmaster zou desastreus zijn voor het imago van de Speedmaster en daarmee zou Omega eigenhandig hun meest iconische horloge opblazen!

Top. Doe jij 'm dan weg?

4 likes

Nu blijkbaar 24 maart zag ik in dat videootje.

Uranus zal wel populair worden dan.

5 likes

Natuurlijk niet. Mag hopen dat Omega toch wel wat beter nadenkt. En heb daar opzich wel vertrouwen in. Omega is nu ook duidelijk de marketing strategie van Rolex aan het implementeren. Ze zijn gestopt met limited edition maar hebben modellen die een gelimiteerde productie hebben. Daarmee komt de wet van vraag en aanbod om de hoek kijken en dat lijkt z’n vruchten af te werpen. Kijk maar naar de 321 Speedmaster Ed White of de Snoopy.

Ach, nee. Het maakt dat de Speedmaster bij een ander publiek in beeld kan komen. Dat is helemaal niet zo’n verkeerde zet. Omega x Swatch: een opstapje naar het echte werk!

1 like

Omdat?!

Denk je echt dat er mensen geen Speedmaster kopen omdat er ook een Swatch te koop is?!

Persoonlijk denk ik dat het juist bijdraagt aan de beleving.
Bij de niet-klanten/jonge mensen kan dit het vuurtje aanwakkeren en kunnen ze een klein stukje van de “Moonwatch” ervaring genieten. Zie het dan als een “gateway drug” naar een echte Speedy.

Voor de klanten/Speedy fanaten is het een mooie cross-sell, die kopen het hele setje voor zichzelf of verblijden vrienden en familie ermee.

Volgens mij gewoon weer een schot in de roos dit.

9 likes

:point_up:t2:

Luister naar de wijze man hierboven. RJ was ook helemaal hyped, maar ik kreeg het niet losgepeuterd.

8 likes

Ik heb deze opmerking trouwens even gekopieerd om voor je voeten te werpen als je overmorgen helemaal hyped 10 van die dingen hebt besteld.

7 likes